A céges gyorsulásra minimálisan készültem. Az adatok alapján az 1,4 literes karbis, benzines, 22 éves Fiat Tipótól nagy csodát nem vártam, az esélytelenek nyugalmával vágtam neki a versenynek. Vagyis: kicsit lemostam, kiporszívóztam és lepucoltam a gyertyákat a látszat kedvéért.
Kiérkezésem után az első menet Assur ellen volt, boldog tudatlanságban álltam ki a 30 lóerővel erősebb Volvo ellen. Az eredmény meg is lett, természetesen alul maradtam. Viszont az irtózatos gyorsulástól rajtaütésszerűen elkezdte magát könnyíteni a kocsi, és az ölembe esett a középső visszapillantó.
Később Tom kezdett emberkedni a Micrával, persze, hogy kiálltam, de győzött a modern technika és a jobb súly/lóerő arány, így ő iis megvert. Itt kezdtem el gondolkodni azon, hogy ki kéne szedni a hátsó ülést, de mivel szinte kizárólag szivacsból van, nem sok értelme lett volna.
Ekkor jött lelkesen Koncz Jani az L200-al, amit sikerült megaláznom, így kicsit javult az arány. Ezek után úgy döntöttem, a láncfűrészt se pakolom ki a csomagtartóból. Ezt az elképzelést később igazolta a futam Prokee ellen, amikor alulmaradt ellenem a Tramppal. És azóta is hallgatom Bende Tibi morgolódását, hogy szerinte megfutamodtam a 518-as elől.
Jövőre azért jobban készülök, erősen gondolkodom egy 2.0 Sedicivalvole beszerzésén.
Legjobb időm (ezzel lettem tizenötödik):
Elért eredményeim:
Így szavaztak önök a Totalcar Facebook-oldalán.