Két francia esete a nemzetgazdasággal – Fluence, Avantime, Volt - tctv3 6. adás

2011.11.20. 23:30
114 hozzászólás

Szerkesztőségünk fonendoszkóppal figyeli a nép hangját. És ha a nép józan autókat követel, akkor józan autót kap. Egyet. A Renault Fluence olyan józan, hogy Amy Winehouse-t is kihozta volna az elvonóról, ha időben érkezik. Lényegtelen háttérinformáció, hogy a Dodó Büfé krumpliburgere valóban feladta a leckét, az első harapás előtt elmulasztottam a bemelegítést, így annyira begörcsölt az állkapcsom, hogy percekig némán könnyeztem. Nehéz szakma a miénk.

Remélem, a Nemzetgazdasági Minisztérium nem tartozik azon balszerencsés helyek közé, ahol az Indavideó nem működik, mert az Avantime-teszt többek érdeklődését felkeltheti ott. Ez a konkrét autó 3 éven át az enyém volt, a gyerek érkezésekor cseréltem le egy Priusra, aminek van elég ajtaja. Nagyon szerettem, mert értékeltem benne az öngyilkos idiótaságot, hogy meg merték csinálni, és főleg a következményekbe beleszaró, végtelen életörömöt. Sajnos a józan ész és a piaci gyakorlat figyelmen kívül hagyása időnként okoz kisebb kellemetlenségeket, így lehet, hogy a Matra gyár, mely az Avantime-ot készítette, nincs többé, a modell maga pedig az autógyártás történetének egyik legjobb utolsó tréfájaként lett halhatatlan.

És végül a Chevy Volt. Elég rég ígérgettük, de mindig csak csúszott. Már tudják is, miért: bűnös ökoterror lett volna egy villanyautó világpremierjére csőstül röptetni (gyilkos kerozint égetve) a sok kénkövesen kipufogó autósújságírót, így a Winkler egyedül ment a bemutatóra, egy szál kiskamerával. Ezért nincsenek vacak, közhelyesen topgíres, agyonszínezett képek, követhetetlenre vágott, hadd-nézzem-má-meg-normálisan-azt-az-autót klipek, semmi kis művészet. A Volt egy videós blogposzt, nem több, és jó eséllyel maga az autó sem lesz jelentősebb szereplő hazánk gépjárműállományában.

Nagyon érdekes, hogy az autósport környékén minden nő jó fej. Polgár Kriszta és Várkonyi Andi is jól nyomta a gymkhanát az immár sperres MX5-ökkel. A pókerbajnoknő olyan bőszen driftelt a gyakorlásban, hogy gumiporos lett az orcája, ami egyértelműen a legszexibb smink, amit el tudunk képzelni.

Ja, és az a két kurva ronda, tokás illető, akik konferálják az egyes anyagokat, azok mi vagyunk a Winklerrel. Kissé előnytelen volt a világítás meg a perspektíva, és talán a utah-i kamionos és a legóemberke-frizura se segít, akárhogy is, talán anyánknak se tetszünk ezeken a képeken. Tiszta szerencse, hogy éjjel van a műsor, ilyenkor a kisgyerekek már mind alszanak, a neten meg át lehet minket tekerni. Jó tekerést!

 

Előző adásaink:

Új magyar Mercedes B, Range Rover Evoque – tctcv3. 5. adás

Egy Charger, egy Zafira és egy magányos majom a McLarennél – tctcv3. 4. adás

Úgynevezett létező autók 2 millióért + autóversenyzők – tctv3 3. adás

BMW M5, Bódi Sylvi, Velodrom – tctv3 2. adás

Nissan 370Z vs Hyundai Genesis, Mini JCW – tctv3 1. adás

 

 

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.