A hóesést lehet szeretni, meg nem szeretni. Akinek nem kell eltakarítani, vagy nem töri össze miatta magát, esetleg kocsiját, az általában szereti, hiszen szép látvány, mennyei nyugalom lesz úrrá mindenen, hiszen elnyeli a hangokat, minden lelassul, az autók is csak vánszorognak, és a sok szemetet meg rondaságot is eltakarja.
Aki viszont havazásban autózni kényszerül, nem tud felhőtlenül örülni neki. Kétszer annyi idő alatt ér célba, de persze elindulás előtt vakarhatja ki a kocsit a hóból. Jó esetben a sajátját bányássza ki a harminc centis dunyha alól.
De a közlekedők közül sem mindenki vesz rossz néven, ha leesik egy kis kristályos csapadék. Ők azok (pontosabban mi vagyunk azok), akik igazából alig várják már, hogy csússzon az út, és lehessen végre egy kicsit csapatni. Mindenki azzal megy a hóba játszani, amije van. Az egyik hátsókerekes Corollával, a másik összkerekes Subaruval, de van, aki a céges Astra kombival kezdi el tenni neki a kanyarban. Akinek nincs egyik se otthon, az alternatív megoldásokat keres. A mínusz húszban csak a Robi-kapából kialakított kerti traktor indul? Ki nem tojja le, csak akarni kell, még egy ilyen igazán unalmas célgéppel is lehet jót mulatni.
Vagy esetleg nagyapó elektromos kiskocsiját tudja csak elkötni valaki? Jó lesz az is, csak kell egy kis tuning: begumipókoz az ember egy robbanómotort, és már lehet is nyugdíjasnak öltözve riogatni az utca népét. Hogy milyen szépen megy keresztbe...
Idősebbeknek azért elég a gyári póver:
Hogy a drift nem sport? Hehh, lassan tömegsport. Hétvégente lezárják az Andrássyt, meg a Hősök terét, a Futapest mintájára Driftapest rendezvények fogják felpezsdíteni a várost. A szálló gumipor koncentrációját külön fogják mérni.