Amikor az ember azt hinné, hogy már mindent látott, és semmi sem tudja meglepni, akkor jön egy amerikai, és megépíti a világ legbetegebb nyerges vontatóját. Nem tudom eldönteni, hogy Mike Harrah egy megalomániás őrült, vagy hithű gépbuzi, de hogy nem kicsiben játszik, az biztos.
Mert megtehetem -adta meg a választ a mindenkit foglalkoztató kérdésre, és jobb érvet én sem tudnék felhozni amellett, hogy miért jó egy 28 literes, V24-es motort beépíteni egy kamionba. A Detroit Diesel 24V-71-es kétütemű dízelt eredetileg hajókba szánták, de nem volt elég az 1800 lóerő, így került képbe a tizenkét darab kompresszor, igaz valódi munkát csak a négy gyári végez. Mike nem is lenne igazi redneck, ha nem fejelte volna meg a művét nitro-befecskendezéssel, így hiába forgat nyolc dísznek szánt feltöltőt, a motor teljesítménye majdnem a duplájára nőtt. A hatás nem marad el:
A szerényen csak Big Mike névre keresztelt dög egy tizenkét méter hosszú alvázra került rá, amit egy Peterbilt 359-es átszabott kasznijával házasítottak össze. A bő 3400 lóerővel egy négysebességes Allison váltónak kell megküzdenie.
Mike-tól amúgy sem áll messze a kamionozás, hiszen építkezéssel és fuvarozással foglalkozó cége miatt napi kapcsolatban áll a hatalmas gépekkel. Ugyan a valósággal furcsa viszonyt ápol, de azt nem lehet mondani, hogy az ízlése rossz lenne. Néhány repülő és helikopter mellett van neki egy 1931-es Rolls Royce Phantom II-ese is, az egyetlen, amit Merlin MK 1-es repülőgépmotorral szereltek.
A 27 literes szörnyeteg különösebb erőlködés nélkül ad le 1200 lóerőt. Amikor a riporter megkérdezte, hogy miért jó egy repülőgép motoros autó, Mike az életét leginkább összefoglaló mondattal válaszolt: a nagyobb jobb!