Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel:
Sziasztok!
Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt egy árverésen. Az egyik egy 2005-ös Audi A8L 105 ezer mérföld van, a másik egy 1994-es Lexus LS 220 ezer mérfölddel. Mint látható, az Audiban 9 éves korára a gombokról, kapcsolókról lekopott a festék, illetve a feliratok és a jelek. Egyébként megkímélt, szép autó volt.
Ezt a jelenséget már más német presztízs márkáknál (főleg Porsche) is tapasztaltam. Az ok, hogy nem anyagában színezik a műanyagot, hanem festik, méghozzá elég gyenge minőségben. A Lexus 20 éves, azaz 11 évvel idősebb az Audinál, erősen lestrapált, még az ülés is szét van vágva késsel. Érdekes, hogy az itt lenézettebb japán autóban nincsenek lekopva a kapcsolók.A média jellemzően az Audik minőségét állítja mércének, de nekem úgy tűnik ez a mérce igen alacsony, talán még a kínaiak is jobbat csinálnak. Várom a hozzászólásokat, hogy ez nem igaz, csak egyedi eset, de szinte minden nap tudnék küldeni hasonló képeket Audikról. Porschékről.
Üdv! Peka