A Lexus ES elegáns nagykocsinak ígérkezik, a japánok azt remélik, hogy sikeresebb is lesz az elődjénél.
Minden aktuális divatirányzatnak megfelel, ráadásul dögös, és alig fogyaszt. Miért csak most jutott eszükbe?
Az UX teljesen új alapokra épül, kasznija merevebb, tömegközéppontja lejjebb került.
Bizarr jelenetet rögzített egy autós dashcamje Floridában: fényes nappal lövöldöztek a lámpánál.
Hazudni kell, akkor jön a vevő, írja egy olvasónk. Hazudtak a Lexus-eladók, nem vettem autót, írja egy másik. A harmadik pedig mindent leírt az Opeléről és így hirdeti meg.
Állítólag az LX utódjának előfutára az Lexus detroiti tanulmányautója, amely óriási, mégis könnyed hatást kelt.
Talán soha nem volt még ennyire ronda japán erős autó. Viszont döbbenetes, milyen könnyű és biztonságos vele a bunkóskodás.
Így képzelik a japánok a féktelen luxust. Vajon az origamizott kárpit és az üvegbetét az ajtóban elég lesz a németek ellen?
Miért vannak ott? Miért nem szedik őket rendbe? Miért nem adják inkább nekem?
A 30 milliós Lexus tesztautót is elcserélhettem volna egy húszéves Corollára. Kár volt kihagyni a lehetőséget?
Mit várhat az ember 30 millióért? Gyorsulást, menést, agyeldobást. De működik mindez a hétköznapokban?
LF-1 Limitless néven érkezik a BMW X7-kategóriás Lexus, amely már nem csak egy átöltöztetett Land Cruiser lesz.
9 litert fogyaszt, de ha kell, 4,7 másodperc alatt van százon. Bár, ahogy kinéz, az sem számítana, ha 50 köbcentis motor hajtaná.
Egy fiatalon totálkárosra tört BMW 730i helyreállítását láthatjuk, videón. Beleülnél egy ilyen autóba?
Tízsebességes váltó, hipermodern hibridhajtás, folyamatosan fejlődő önvezető rendszer, 23 hangszóró és minden, amit egy japán luxusautó adhat.
Olvasónk imádja a tizenkét éves RX300-at, minden hibával azonnal szervizbe megy. Ez meglátszik az autón, de a bankszámláján is.
A meglepő kijelentés a Lexus európai vezetőjétől származik – így próbálta indokolni, hogy a Toyota luxusmárkája nem készít ilyen modellt.
Ha cikinek érzed, hogy egy közepesen erős, kétliteres dízel lehagy, ez nem a te autód. De ha elkezdesz vele sokat menni, egyből megtérsz.
Hiába fogy jól az NX, a frissítést nem kerülheti el. Megérkezett Európába a márka csúcsszedánja is.
Nagyon vártuk ezt az autót, mert sokak szerint ez az igazi BMW: nem romlik el és élvezet a vezetése. De vajon mit jelent neki 200 ezer kilométer? Bágyadt lett a sorhatos?
Sportszedánnak hívja magát, de nagyon nem az. Közlekedni viszont tökéletes a japánok hibridje.
Meglepetésre a Toyota a gyártás leállítása helyett a CT200h felújítása mellett döntött.
Bemutatták az LS 350-est, amelytől valószínűleg azért nem áll szálka az alfelünkbe.
Minden jel arra mutat, hogy a CT200h az utolsókat rúgja – kompakt terepájró jöhet helyette.
A japánok szerint a hobbiterepjárók miatt a hagyományos négyajtósok kikophatnak az utakról.
Huszonöt autó után kedves gesztussal díjazták a márkahűséget. Igaz, ezt már nem ő vezeti.
A rendszer azzal javítja a forgalom áramlását, hogy az autópálya belső sávjában lassan haladó járműveket kitereli a külső sávba.
Az amerikai vásárlók szerint nem amerikai a legjobb luxusautó. Hát akkor milyen? És mit kezdenek a franciák az Opellel? Íme a válaszok.
Az olaszok pedig a végén. És miért problémásak az újabb autók?
Nincs dízelmotor a kínálatban, a Lexus IS-t mégis kedvelik a flottavásárlók.
Nemcsak a pénzük és a tudásuk volt meg ahhoz, hogy egy sportos kupét csináljanak, hanem élvezték is a tervezés és tesztelés minden pillanatát. Az eredmény is ennek megfelelő.
Sportos szedánt elérhető áron? Nem csak a BMW létezik, itt van például egy remek Lexus.
Első pillantásra egy sosemlesz autótanulmány az UX. Ha belenézel, el is temeted, pedig kár volna.