2015.12.13. 10:23
43 hozzászólás

Amilyen szép, olyan jó is lehetne!

Szerencsére sikerült három hengerrel is hazajönnöm, bár ötszáz km-re voltam. Hibakódok sorozata a gépben, de ne felejtsük el, hogy mechanikai hibát nem tud kimutatni az elektronika.

Majdnem full

Már rögtön a használat elején a fordulatszám felemelkedik 750-ről 950-re néha. A motor hangja ilyenkor megváltozik. Visszavittem, a márkaképviselet válasza: Nem tudjuk mi baja van. Kb 6 hónap múlva ezt mondták: Rájöttünk mi a baja. A részecskeszűrőt takarítja ilyenkor. Ez normális.

Én ezt elfogadom és ez , mint kiderült igaz is. 2200 fordulaton kell haladni folyamatosan, és keveset használni városban.A hülye környezetvédelmi uniós normák.... Na de ezt nem tudta egy márkaképviselet? 6 hónapig gondolkozott rajta! Vicces!

A Milf Gésa

90 pisztolyorrú mátyásért kínálták, én kapva kaptam az alkalmon hogy 2 nappal később a Kisváros emlékeit idéző vasútállomáson Szigetváron megtekintsem az "első autót százezerért" program alanyát. Nem volt kérdés már akkor sem hogy elhozom vagy sem, kényelmetlen a vonat és drága, úgyhogy inkább kocsival tértem haza. 

Kézi váltóval tökéletes lenne

Bármennyire is kellemesen erős a motor, ebben a konfigurációban semmit nem gyorsul, ezert gázadásra elkezd visszapakolgatni és az is időveszteség.

Hálás szerető

Ez egy nagyszerű autó és minden igaz, amit a hivatásos tollforgatók papírra vetettek vele kapcsolatban. Az ettől kicsit több információra vágyóknak javallott egy kicsit tovább olvasni, mielőtt rohannak pénzt költeni.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.