Heti merítés
Sokat futott, békaszemű, púpos hátú, tejeskávészínű öszvér
Az ismerős morgás hátulról, a bal hátsó kerékcsapágy megadta magát. A fura, hogy egyszerűen elkopik a futásban. 90% autópályán megyek, semmi olyat nem kapott, amitől meg kellene halnia, de megteszi.
Jött az elengedhetetlen fektetett hátsó ablaktörlő, kék háttérvilágítás a km órába és a gondtalan km-ek. Így telt el két félév és az autó hibátlan volt, de nekem elkezdett hiányozni valami, kellett valami, ami új.
Első héten leesett a hatalmas henger alakú légszűrőház, amin át is mentünk, így a veszprémi PUG szalon segítőkész munkatársai szereztek egy újat bele és a gyári felfogatást vissza is állíttattam velük (volt ott némi "kendács").
Mindenhol jó, de legjobb: Volvo
Ez már a hengerenkénti gyújtótrafós verzió volt, amelyek szeretik megadni magukat 10 év után, leginkább egyesével szépen lassan, gyújtógyertya cserénél meg akár csoportosan is.
Órákat töltöttem az interneten azzal, hogy hűtőt keressek a kocsihoz. Bárdinál, Lángnál, ilyesmiknél már rég nincs, ha jók az infóim 2014-ben szűnt meg a gyártása. Találtam egy pár oldalt, ahol 160-tól 250 ezerig terjengenek az árak. Ez olyan szintű sokkot okozott, hogy le kellett hűtsem az indulataimat. Bementünk Pacsirtával a laboratóriumba (ez nálunk a hátsó részt jelenti, ahol a szolgálati hűtő foglal helyet) és iszonyatos gondolkodás színlelésének közepette kitaláltuk a megoldást.