2016.01.17. 11:08
41 hozzászólás

Sokat futott, békaszemű, púpos hátú, tejeskávészínű öszvér

Az ismerős morgás hátulról, a bal hátsó kerékcsapágy megadta magát. A fura, hogy egyszerűen elkopik a futásban. 90% autópályán megyek, semmi olyat nem kapott, amitől meg kellene halnia, de megteszi.

A leghűségesebb társ!

Jött az elengedhetetlen fektetett hátsó ablaktörlő, kék háttérvilágítás a km órába és a gondtalan km-ek. Így telt el két félév és az autó hibátlan volt, de nekem elkezdett hiányozni valami, kellett valami, ami új. 

Nekem jó volt

Első héten leesett a hatalmas henger alakú légszűrőház, amin át is mentünk, így a veszprémi PUG szalon segítőkész munkatársai szereztek egy újat bele és a gyári felfogatást vissza is állíttattam velük (volt ott némi "kendács"). 

Mindenhol jó, de legjobb: Volvo

Ez már a hengerenkénti gyújtótrafós verzió volt, amelyek szeretik megadni magukat 10 év után, leginkább egyesével szépen lassan, gyújtógyertya cserénél meg akár csoportosan is.

Digó limó

Órákat töltöttem az interneten azzal, hogy hűtőt keressek a kocsihoz. Bárdinál, Lángnál, ilyesmiknél már rég nincs, ha jók az infóim 2014-ben szűnt meg a gyártása. Találtam egy pár oldalt, ahol 160-tól 250 ezerig terjengenek az árak. Ez olyan szintű sokkot okozott, hogy le kellett hűtsem az indulataimat. Bementünk Pacsirtával a laboratóriumba (ez nálunk a hátsó részt jelenti, ahol a szolgálati hűtő foglal helyet) és iszonyatos gondolkodás színlelésének közepette kitaláltuk a megoldást.