Bushi barátom hozzám hasonló megélhetési irodista napközben. Ennek az életformának az egyik meghatározó jellemzője, hogy értekezlettől értekezletig éli a hétköznapjait. Jó szokása az ilyen értekezletek közben, hogy léghűtéses linkekkel bombáz „Ezt meg kell venni!” felkiáltással. Persze aztán rögtön megy a JDM-válaszlink. Ma viszont meglepett ezzel:
-Pont akkora hogy még a busz is elhúzza.
Komolyan gondolja! A papírozás bajos lehet, úgyhogy írtam is a szerkeszőségi listára, ki tud benne segíteni. Amíg a válaszra vártam, a bürökrácián agyalás autó...vagyis lakókocsinániaba csapott. Az Airstream Basecampet mindössze két évig gyárották, 2007-től 2009-ig. Az amerikaiak valamiért európainak tartották a formáját. Annyira nem értem, mi európai egy Jetsons-rohamsisakban, de attól még a Nissan formatervezői egész szépet alkottak. Nem vagyok mondjuk nagy rajongója az utánfutóknak, de ha Airstreamekről van szó, azért megremeg a térdem.
Boldogan vállalom, hogy trailer trash-nek tartsanak, ha cserébe egy Airstream Clipperben lakhatok. Vontatni mondjuk akkor sem buli. Az ember mégsem csak lakik naphosszat, hanem bóklászik is néha, és annyira nem móka egy nagy koloncot húzni, art deco báj ide vagy oda. És ilyenkor mindig ugyanoda lyukadok ki: kell egy GM Futurliner. Olyan apróságokon most nem csúsznék el, hogy 4-5 millió dollár között cserélnek gazdát.
Mielőtt teljesen beszippantott volna az álmodozás leendő Futurlinerem lakóbusszá alakításáról, a Becsületesnepper felrázott:
Mostanság óriás szopó bármit forgalomba helyezni az USA-ból. Okmány Oszkár haverom még egy Mercedest is kivisz először Németországba, utána német papírral jön haza. Ez nem szembe úszni az árral, hanem felúszni a Niagarán.
Tudom, hogy Bushit ez nem fogja megállítani, úgyhogy ha veletlen tényleg sikerülne behozni, megírom.