Kevés szórakoztatóbb dolog van annál, mint amikor egy tevékenységet egy arra teljesen alkalmatlan eszközzel próbálnak meg csinálni. Ennek kétféle kimenetele lehet: kudarc, vagy egy szórakoztató baromság. Ez csak arról jutott eszembe, hogy kevés terepjárásra alkalmatlanabb jármű létezik a Nissan 350Z-nél, de ezt nem rójuk fel neki, hiszen sportautó, aszfalton kell gyorsnak lennie. Marcus Meyer viszont úgy gondolta, több potenciál van az autóban holmi sima úton száguldásnál, ezért elkezdte terepre átépíteni a Z-jét. Megemelte a futóművet, az autó orrát és alját tisztességes vasakkal burkolta, terepgumikat rakott fel, és a komoly ledes fényszóró, valamint a csörlő sem maradhatott el. Meyer állítása szerint még mindenképp felszerel egy magasított légbeszívót is, hogy ne legyen gond, amikor patakokon gázol át.
Hogy barbár dolog-e terepre átreszelni egy 350Z-t? Szerintem semmiképp sem, hiszen épp elég fut belőle, hogy maradjon belőle az utókornak - és a hobbiversenyzőknek - ugyanakkor a célját így is teljesíti, hiszen szemmel láthatóan hatalmas örömet szerez a gazdájának. És azt se felejtsük, hogy mivel szerzett igazi hírnevet a Z még az 1971-es Szafari-ralin, de erről meséljen inkább Csikós posztja: