Rendes, szívómotoros, hátsókerekes kupé, ami meghatározta a gyerekkorod, és most megveheted.
Címkék: nissan, 350z, használtteszt, need for speed
Sokban különböznek: az egyik V6, a másik soröt, az egyik pörgős szívó, a másik pincéből toló turbó, első hajtás, hátsó hajtás, mégis a cél ugyanaz: érezd jól magad benne.
Címkék: verseny, nissan, ford, 350z, focusst
Kreativitás és különbözni vágyás, ez mozgatja a világot. Így lesz a dögös kupéból potens terepjáró.
Az olvasó szerint egyik se, inkább egy 350Z. Higgyünk neki, tapasztalatból beszél.
A motor annyira egyenletesen adja le a teljesítményét, hogy egyszerűen nem tűnik fel, mennyire brutálisan gyorsulunk.
Ez az igaz történet nem a barátságról szól, hanem arról, hogyan próbálták meg háromszor is összetörni a 300 lóerős tesztautót, hogyan csodálták kigúvadó szemekkel úton-útfélen, és miért akart mindenki azonnal versenyezni, amikor meglátta a japán Porschét.
Több nagy lépés hátrafele: ez volna az új Nissan 350Z. Az előd 300ZX-et biturbómotor hajtotta, ennek egy hitvány feltöltője sincs. A réginek a hátsó kerekeit is kormányozta a számítógép, ennek nem. A régiből volt négyüléses változat, ebből nincs. Mondom, visszalépés a javából - hála istennek.
Derék, verőfényes tavaszi reggelen fordultam be a Hungaroring kapuján félmillióért vett öreg, lomha, de megbízhatatlan dízel Tipómmal, hogy csapjak egy kört a Nissan legújabb büszkeségével, a bő tizenhárommiliós, 280 lóerős 350Z-vel. Hát így van ez valahogy, egyszer lenn, egyszer fenn. Ezért szeretem ezt a szakmát.