Csak azért is olaszt vettem
Az összes szomszéd, na meg a Lajos...
Ez az autó maga a Lét elviselhetetlen könnyűsége. Most olvastam a Dharamsala Zeitung –ban, hogy a Dalai Láma négyszáz ilyet rendelt a szerzeteseinek. Mandala festegetés helyett fogják javítgatni őket, újra meg újra.
Hát, a történet egyszerű: megláttam, beleszerettem első látásra, vételnél pöcc-röffre indult hidegben, motorja szépen, halkan duruzsol, gázadásra mérgesen harapott. Na, innét már lesem tudtak volna beszélni róla...
Két éve autóvásárlásra került a sor... mindenhonnan hallom, csak olaszt ne... Én tipikusan "csakazértis" ember vagyok. 1.9 TD Tipot vettem, imádtam, most jóapám hajtja. Tavaly nem is volt kérdés, hogy olasz lesz a következő is...
A nagyméretű megbízható futár autó
Az autót osztrákoknál vettem magánszemélytől, első tulajtól 180e km-el. Patent dízel motor azonnal és bármikor indult pöcc-röffre. Mivel osztráktól vettem, így sajnos jól meg is ette a só a kocsi alját, meg úgy minden részét. Lakatolással indult a történet és olajcserével.
Autópályán 100km-t mentem naponta. Elvileg ez ideális egy dízelnek. De 100 ezer után kicsit kihívásnak tekintettem azt, hogy vajon a Delphi rendszer a kezem alatt meddig fog menni. Mindenki szidta.
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.