Milliméterekre a kasztrálástól
Még az előző évezredben történt, van az tán húsz éve is. A Váci út egyik ipartelepén volt egy éjjel-nappalos autószerelő műhely, már nem is emlékszem melyik taxis cég nevéhez volt köthető. A szomszédban volt haveromék telephelye, ott bütyköltük jó időben a motorjainkat, de amikor jött a tél, bekéredzkedtünk az autójavító műhelybe. Szilvásy Pisti barátommal faragtunk magunknak motorokat, nekem épp akkor készült a 700-as Intruderből kusztomizált motorom.

A lengővillára akartunk egy merevítést gyártani (nem azért, mert annyira számított volna, hiszen nem versenymotor készült, de jól nézett ki), szabdaltuk flexszel a vasakat. A munkavédelmi előírásokat messzemenően betartottam – amikor elkezdtek röpködni a szikrák, hunyorítottam, közben a flexet erősen szorítottam, erősen ügyelve, nehogy hozzáérjen a csupasz kezem a vágótárcsához. És természetesen magamban dúdoltam, úgy nem volt annyira zavaró, a flex sivítása. Naná, hát persze, hogy igen, a védő burkolat nem volt rajta, mert úgy könnyebb a szűk helyekre befordítani a gépet. Csak akadályoz, útban van, tehát felesleges.

Valami nagyobb darab vasat kezdtem el nyiszálni, ezért alaposan rákészültem: munkadarab a földön, én guggolok felette, egyik lábammal és kezemmel leszorítom a pácienst, hogy ne mozogjon, és egy kézzel markolva meg finoman toltam a flexnek. Természetesen melózós ruha volt rajtam: valami koszos pulóver, meg egy buggyos, kantáros melós nadrág. Hideg volt, ezért az utcai farmeremet le sem vettem, arra húztam rá a melós nadrágot. Csodásan haladtam, szépen vitte a vasat a tárcsa, a szikrák beterítették a betont. Igen ám, csak vagy a munkadarabra tehénkedéssel, vagy a flexelés szögével nem stimmelt valami, mert hirtelen megakadt a tízezres fordulaton forgó vágótárcsa. A gépnek ilyenkor elég tisztességes lendülete van, meg is próbálta kitépni magát a kezemből. De, mint mondtam, erősen szorítottam. Ezért amikor a még mindig forgó flextárcsa (és persze a flex is) hirtelen elindult az ágyékom felé, valamennyire tudtam csökkenteni a becsapódás sebességét.
Csökkenteni sikerült, de megakadályozni nem. Villámgyorsan leállítottam a flexet, és félve a lábaim közé néztem. Úbaszki. A melós gatyámon, pontosan ott, ahol a férfiemberek a szaporítószervüket tartják egy éktelen nagy lyuk tátongott. Kicsit gondolkoztam, hogy most akkor pánikba essek-e, ordítsak, esetleg ájuljak el? Vér még sehol, de ugye a sebekből nem azonnal kezd el ömleni a vér, kell pár másodperc.

Nem mozdultam, próbáltam felmérni, mekkora kárt okozhattam magamban. Mennyi időm lehet, míg elvérzek? Azt tudom, hogy ha a villamos levágja a lábamat, egy övvel irtózatosan el kell szorítani a combomat. De egy kasztrálásnál mit szorítsak el, mivel? Vagy esetleg megúsztam egy körülmetéléssel? És ha teljes munkát végzett a vágótárcsa, akkor a genetikai állományom továbbörökítésének befellegzett? Semmilyen fájdalmat nem éreztem, de ez ugye nem is jelent semmit, ilyenkor a fájdalom nem jelentkezik feltétlenül azonnal, lehet, hogy még dolgozik az adrenalin.
Még mindig semmi vér, óvatosan felálltam, kikapcsoltam a kantárokat, és lecsúsztattam a melós nadrágot. Még óvatosabban kis terpeszbe álltam, hogy magam alá nézzek. Nem vagyok ijedős, a vér látványát is bírom, tudtam, de legalábbis nagyon reméltem, hogy nem fogok elájulni a látványtól. Előre hajoltam picit és benéztem a lábaim közé.

Baszki. Semmi. Nem kicsit semmi, hanem egyáltalán semmi. Egy picike anyagfoszlás, szakadás nem volt a farmeremen. Mert ugye a kantáros gatya alatt ott volt a farmerem is. Az volt az őrült mázlim, hogy a kantárost azért tudtam olyan kényelmesen felhúzni az utcai ruhámra, mert vagy két számmal nagyobb volt. És ezért az ülepe is lejjebb volt, mint a farmeromé. És a terpeszben guggolástól a textil denevérszárnyként feszült a két combom közt, a kicsit kopott tárcsa még átvágta, de a flex feje már visszapattant. Ennek köszönhetően az alsóbb rétegekig el sem jutott a vágókorong.

Persze azért eltartott egy darabig, míg egészen, teljes bizonyossággal elhittem, hogy semmi kárt nem okoztam magamban, alaposan átnéztem a farmerem, és biztos ami ziher alapon alsógatyára vetkőztem és gondosan megvizsgáltam magam úgy is. De amennyire átkozottul hülye voltam, annyira szerencsés is, karcolás nélkül megúsztam a mutatványt.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A Teslát másolja a Hyundai, de ezzel mind jól járunk
Az első ezzel szerelt modellek 2026 második negyedévében érkeznek.
- Hírek
Te adnál 4,5 millát egy sokat futott, vén Civic-ért?
A 34 éves Civic futásteljesítménye is combos, de azért így se véletlen, hogy valaki egy zsák pénzt adott érte.
- Sajtóközlemény
1,4 millió egynapos autópálya-matrica kelt el 9 hónap alatt
Boldog szülinapot egynapos autópálya-matrica! Íme a tapasztalatok.
- Hírek
A Halálos Iramban egyik leghülyébb jelenetének eredetileg volt értelme, de átírták
2JZ motor egy MK4-es Suprában?! Na ne!!!!!!44NÉGY!!!
- Hírek
Szomorúság: ez itt a világ utolsó manuál váltós Golf GTI-je
Már eladták, és a jelenlegi állás szerint soha nem lesz több.
- Szerelem
A Forma 1-es boxkiállások elképesztő története
A Forma-1 hajnalán körülbelül két percig tartott egy boxkiállás. Hosszú út vezetett innen a mai 1 másodpercig.
- Hírek
Még furcsább, megosztóbb a frissített Hyundai Ioniq 6
Bemutatták az új Ioniq 6-ot, de a műszaki részletek még váratnak magukra.
- Közélet
Trump háborút indított, alapjaiban változtathatja meg a globális autópiacot
Trump elindította a kereskedelmi háborút. A lépés egyelőre nem igazán kedvez az amerikai gyártóknak. Sőt!
- Hírek
Rátett egy mae gerit a parkoló Puntóra az Audi A6
Nem tudjuk, hogy mi járhatott az Audi sofőrjének a fejében.
- Hírek
Astrával okozott káoszt egy idióta, de végül más autója tört rommá
Láncreakciót indított egy szabálytalan előzés, aminek a végén egy vétlen sofőr Volkswagenje tört bucira.
- Hírek
Részeg útfestők? Nem! Új fegyver a gyorshajtók ellen!
Hamarosan műanyag terelőelemeket telepítenek a sávok mellé.
- Hírek
Tökön-paszulyon keresztül menekült az eltiltott sofőr, végül kigyulladt az autója
Az autós a körforgalomra és kerékpárútra tekintet nélkül mindenen áthajtott.
- Hírek
Az amerikai MotoGP futam első balesetét a biztonsági autó szenvedte el
Az esetről videó is készült.
- Hírek
A Nissan és a Dacia is saját verziót épít az elektromos Renault Twingóból
A Dacia változata 18 ezer euró (7,2 millió forint) alatti áron indul majd.
- Hírek
Így készül a büntetővámokra az egyik legnagyobb beszállító
A Magnának rengeteg gyára van az Egyesült Államokon kívül, amiből lehet még gond.
- Hírek
Bosszúból több vödörnyi kavicsot öntött egy nagyon ritka Nissanra egy idióta New Jersey-ben
Az autó tulaja most fél millió dollárra pereli a károkozót.
- Hírek
Hátramenetben a Vitara, rákaptak a magyar Kiákra
Márkák, modellek, darabszámok, részesedések és százalékok.
- Hírek
Továbbra sem fogy a BMW XM, hatalmas összeget engednek az árából az USA-ban
Az XM-ből tavaly csak 1 974 példány fogyott az USA-ban.
- Hírek
Kartelltevékenység miatt 458 millió eurós bírságot kapott a BMW, a Volkswagen, a Toyota és még tucatnyi autógyártó
A vádak szerint az összeesküvő felek "összehangolt magatartást tanúsítottak az elhasználódott járművek újrahasznosításával kapcsolatban."
- Hírek
Kettészakított egy Cybertruckot egy Mercedes-Benz G-osztály Amerikában
Az elektromos pickup platója teljesen leszakadt, de az utascella épségben maradt.
