Érzelemmentes, praktikus, pontosan működő gép
Heti merítés
Karakteres youngtimer a mindennapokra
Tudtam, hogy milyen NEM kell legyen, azzal volt már elég tapasztalatom. De ahogy csukódott az ajtó, ahogy indult a motor, ahogy vette gödröket. Annyira egyben volt minden, mint amilyet még sosem éreztem E30-ban. Próbáltam burkolni a tulaj előtt, de belül igazából sírtam, mint egy 6 éves kislány. Megtaláltam az autómat.
A sehol sem elmenő, ami mindenhol elmegy
Vadászom, ebből kifolyólag szükségem volt egy olyan autóra, ami nem szédül el még az aszfalton, mikor lenézek a földes útra. Nem offroadozni van, csak arra, hogy közelebb juttasson a célomhoz.
Jó népítélőként sikeresen nyomtam el a vágyat, hogy rögtön pár ezer kilométerrel azután írjak az autóról valami fellengzőset, hogy kigurultam vele 7 km-esen a szalonból. Teltek-múltak az évek, és 4,5 év és 110 000 km után talán most már megalapozottabb véleményt tudok megosztani…
Érzelemmentes, praktikus, pontosan működő gép
A tizenhárom évesen motorikusan már bizonytalankodó, egyébként nagyon praktikus és szeretett Zafira után kellett valami másik hétszemélyes, de még megbízhatóbb autó.
Fordulókörét már megpróbáltam lemérni de sajnos csak olyan mérőszalag volt nálam, ami 100 méterig mér, így a sugarát sem tudtam meghatározni. Na jó, túlzás nélkül a 11,4 méter, ami a könyvecskéjében szerepel valami elírás lehet, a 14,1 méter már esetleg hihető.
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.