Legenda épül-Audi Sport Quattro
Az Audi az Ur-Quattróval kezdte meg a ralisikereit, és a négykerék-hajtás miatt megalázó módon meg is nyerték vele egyből a világbajnokságot. A márka uralta a sorozatot, de a konkurencia sem ült ölbe tett kézzel, ezért az Audinak fejlesztenie kellet, hogy fürgébbé tegyék az autót. Úgy gondolták, ha kivágnak középről harminc centit, akkor a kis tengelytáv miatt fordulékonyabbá válik az autó, és így is tettek. Ahhoz, hogy az Audi homologizálni tudja a rövidebb Audi Sport Quattrót, és el tudjon indulni vele a Rali VB-n, le kellett gyártania minimum kétszáz darabot belőle. A kis széria miatt, hiába beszélünk autógyárról, kisipari módszerekkel kellett gyártani az autót, vágtak, hegesztettek, műanyagoztak, gitteltek. A Sport Quattróból később megszületett az Audi S1, és a típus neve örökké egybeforrt a hírhedt B csoporttal és Walter Röhrllel. Karottának volt is szerencséje egy ilyen autóhoz.
Az Audi Sport Quattro egész élete során mindig nagyon drága volt, egy pillanatra sem esett be az ára, de manapság már csillagászati távcsővel kell nézni az ég felé , olyan messze került a halandóktól ez az autó. Él Magyarországon egy ember, Keskeny László (Kapitány), akinek az élete összenőtt az Audival, és képes legyártani újra ezeket az autókat, a korábban Karotta által tesztelt autót is ő építette. Az ő műhelyébe látogattunk el, hogy megnézzünk egy ilyen készülőfélben lévő autót.