Elmennél már egy tréningre? Van neked egy jó hírünk
A szokásos tavaszi tanpályás körünket elvitte a járvány, de már tréningfronton is kezd beindulni az élet: mi már tudjuk, mikor tartjuk az idei elsőt. Ha úgy érzed, rád fér egy extrém gyakorlás erre épített környezetben, ehhez értő oktatókkal, az a jó hírünk, hogy június 27-én szombaton három kört tartunk a Groupama Tanpályán, és van rá összesen kilencven helyünk.
A vezetéstechnikai tréning nem egy olyan program, amit évről-évre újra fel kell találni. Ennek szellemében a 27-ei tréning ugyanazt a sormintát követi, amit a korábbiak. Ugyanazokon a pályákon fogják ugyanazt csinálni a résztvevők, ahol és amit eddig, de hogy mégis mik ezek, az újak kedvéért álljon itt:
- Tapadásvesztés. Három pályát szokott érinteni minden ilyen tréning, ez így lesz most is. Mindegyiket műgyanta fedi, amit folyamatosan locsolgatnak a program alatt, szóval sok tapadást ne remélj. Ez a csökkentett súrlódás ad értelmet az egésznek, ez visz bele olyan helyzetekbe, amiből az utakon szerencsére kevés akad.
- Pályák. Rántották már ki az autód alól a hátsó tengelyt? Itt ki fogják, és ha olyan ügyes vagy, hogy ezután még egyenesbe tudod hozni az autót, kapsz pár vízfüggönyt az utadba, amiket ki kéne kerülni (rántópados pálya). Lesz szlalomgyakorlat is (ABS tesztpálya) és egy 140 méter hosszú, íves lejtőn azt is megtapasztalhatod, milyen amikor ennyire hosszan kell tapadás és nem tapadás határán egyensúlyozni (lejtő- és hegymeneti pálya).
- Lebonyolítás. Két rövidebb és egy hosszabb kör lesz most is: előbbi kétórás, utóbbi három és fél órás lesz. Az egyik olcsóbb, a másik drágább. A rövidebben 30-30-30 perc jut minden pályára, a hosszabban egyrészt több időd jut a pályákra, másrészt ehhez tartozik egy elméleti oktatás is. Rendhagyó módon ezúttal nem a helyszínen: a tréning előtti napon, online tartjuk majd a résztvevőknek.
- Helyszín. A Hungaroring belterületén, a pályán belül működő Groupama Tanpálya.
- Árak. A kétórás tréning ára 16 500 forint, a négyórásé 38 500 forint.