Jó autó lehetne, de a dpf élhetetlenné teszi
Válogatás a Népítélet javából
Folyamatos vigyorgás
Megdöbbentő volt, hogy némelyikhez közeledve már messziről hallatszott a rozsda csámcsogása. Itteni javítási költségekkel számolva azok az autók, a rohadó küszöbjeikkel lényegében gazdasági totálkárosak voltak. Én pedig mentem a kis festékvastagságmérőmmel felszerelkezve, és nézegettem a kocsikat.
Ha MX5-öt vennél, erre figyelj!
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Works 4 ALL
Tök jó, hogy van elől sperr, de ahogy beavatkozik, az kicsit zavaró, megszokást igényel. Viszont örömteli, hogy ezzel a kombóval működik a Colin McRae féle mondás (if in doubt, flat out), és a sperr miatt ez egy jóval értékesebb kombó, mint amit mondjuk egy S3 vagy A35 AMG kínál ugyanebből az évjáratból. Driftelni persze nem ezzel fogsz, de úgy veszel be kanyarokat, ahogy nem szégyelled - általában inkább a félelmed a határ.
Sportos Clubman kicsit másképp
Egy vágyálom beteljesülése
Jól tetszenek látni, egy Mazda6 "ment a levesbe" miatta. (Belőle csak a kombi mivoltát hiányolom). Mikor hozzám került, nem volt a legfényesebb állapotban; de a színes karosszériaelemek, a foszladozó üléshuzat és a málladozó tetőkárpit mögött -hosszú körbejárkálás és a bennem dúló érzelmek kavalkádja ellenére is- én valahogy mégis megláttam a benne rejlő lehetőséget. Vagy a kihívást...
Jó autó lehetne, de a dpf élhetetlenné teszi
Első suvom volt, nagyon jó élmény volt. Viszont a kezdetektől zavart két dolog: a fapad és a folyamatos regenerálás. A fapadot idővel meg lehet szokni, de a dpf-et szerintem soha. Idővel jobb lesz, kitapasztalja az ember, odafigyel rá, de jó soha nem lesz.
Stump Bandinak vegyesek voltak az érzései az Antarával
Egy biztos pont
Újonnan vásárolt, év végén lesz 16 éve. Olyan autó kellett, ami (még) nem rozsdásodik, elfordítom a kulcsot és beindul. Mindig! Az utóbbit a Lada is tudta anno minden körülmények között, az előbbit már nem. A típust a pénztárca választotta ki, mindig ő a főnök, ez már csak így megy.
Ilyen volt a Kalos a bemutatón
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.