Ha megy, nagyon megy. Ha áll, nagyon áll

Válogatás a Népítélet javából

2020.11.15. 19:30
5 hozzászólás

Az angol ballerina! - Triumph Spitfire

54723

Egy szabadidős elfoglaltsághoz azonban nincs hálásabb autó a kis Triumphnál! A Spitfire restaurálása nem sokban különbözik egy motorkerékpár felújításától, csak több hely kell hozzá! És szinte nincs még egy klasszikus autó ebben az árkategóriában, ami több vezetési élménnyel gazdagítana. Az alkatrészellátás a mai napig kifogástalan, alig van olyan alkatrész amit ne lehetne beszerezni, kivétel a korai példányok-de az Internet segítségével ez is csak idő kérdése…

Milyen veteránautót vegyünk? Csikós nepperűz

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Imádnivaló seggrakéta - Smart Cabrio

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Fiatalon már kacérkodtam a megvételével. Akkor anyagi okok miatt nem vettem meg, majd jött a családalapítás ahol nem volt reális egy kétszemélyes autó megvétele. Válásom után kellett egy kicsi, olcsó autó, amivel nem probléma a parkolás, a fiammal bárhova elmegyek, ezért racionális döntésként merült fel ez az autó újra.

Smartguru a Totalcaron

Folyamatos vigyorgás - Mazda MX5

71849

Akkoriban Berlinben laktunk, úgyhogy elkezdtem nézegetni a Mobilén a helyi kereskedésekben elérhető Mazdákat. A kedvesemmel el is mentünk, megnéztünk, kipróbáltunk többet - 4 fokban, nyitott tetővel korzózva a városban vigyorogva, miközben mindenki hülyének néz, az megvan? -, és nagyon változó volt a felhozatal. 3500-5000 euró között volt már NC is, de nekem az NB jobban tetszett. Megdöbbentő volt, hogy némelyikhez közeledve már messziről hallatszott a rozsda csámcsogása. Itteni javítási költségekkel számolva azok az autók, a rohadó küszöbjeikkel lényegében gazdasági totálkárosak voltak.

Bolla Gyuri kalandja egy kicsit későbbi MX5-ben

Ha megy, nagyon megy. Ha áll, nagyon áll - MG F

60776

Körülbelül két éve úgy éreztem, hogy kezd kihalni belőlem a vezetés szeretete köszönhetően a napi rutin vezetésnek (munka oda-vissza), már rég nem vágytam csak úgy autókázni a hétvégéken. Hollandiában élek, itt amúgy is jobbára érthetetlen fogalom a vezetés, mint játék - köszönhetően a sok kamerának és a kanyar szinte kizárólag 90 fokos értelmezésének. Tehát elkezdtem valami kis roadster után kutatni, gondoltam, ha a filmeken naponta ezzel járnak a menő gyerekek, nekem sem jelenthet nagy gondot feláldozni egy keveset a kényelemből. Olcsóbb autót kerestem, nem túl nagy teljesítménnyel, hiszen kihasználni amúgy sem lehetne.

Csikós és az MG

L´art pour l´art - Alfa Romeo Spider

52139

Borzalmasan öncélú egy vas: nagyon látványos és stílusos, ezért cserében jó ha az ember hozzászokik, hogy szűk, olaszmajom pozícióban ül, 120 fölött a menetszél lobogtatja a fület, nincs csomagtér, nincs rugózási komfort. A mechanika a 105-ös sorozatú Giuliettákból származik azok minden nagyszerűségével és nyűgével együtt (1960-ról beszélümk most!) és az Alfa - akkori szokásához híven nem volt rest ezt így változatlanul legyártani 1994-ig!

Korábbi merítések a Totalcaron

Egyszer felgyújtanád, ettől függetlenül imádod
A szerelők sem hitték el, ilyet még nem láttak. Mikor kész lett és mentem érte, viccelődtek is, hogy ne driftelgessek vele majd annyit ezentúl, mondom, eddig sem drifteltem.
Pályán király, máshol hitvány
Olyan autót akartam, ami fiatalos, vannak benne extrák, nem eszik sokat, de azért megy is. Szerintem nincs még egy autó a piacon, aminek ennyi típushibája van.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.