Ami jobb, az sokkal drágább - tehát majdnem tökéletes

Válogatás a legfrissebb Népítéletekből

2021.01.24. 14:44
26 hozzászólás

Dömpi a biztos társ - Hyundai Santa Fe

A kép illusztráció (forrás: Wikipedia)
A kép illusztráció (forrás: Wikipedia)

Néha vontattam lószállítót, bálákat, terményt / tápot szállítottam, jól terhelhető, nem változik jelentősen a vezetés minősége. 

Hóban igazi élmény akár terepen, akár közúton. Hihetetlen tapadása van, sosem csúsztam meg fix 4 kerék, Michelin téli gumival használtam.

Egyszer hazafelé elkezdett nyekeregni. Hazajöttem, másnap szerviz, a hajtás szíj elszakadt, szerencsére hosszában, és nem széltében, és eltört a görgő. Még így sem hagyott ott.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

A büdösbogár - Mitsubishi Space Star

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Kár lenne a kocsit fikázni, mert már öreg volt, amikor hozzám került. Ausztriában vettem, falun, paraszt emberektől, ennek megfelelően koszos és büdös volt rettenetesen. Viszont le volt szervizelve és friss műszaki volt rajta.

Winkler és a Space Star

A döglött agresszív csirke balladája - Ford Ranger Raptor

A kép illusztráció
A kép illusztráció

2019-be fedeztem fel az interneten Raptorkát. Számos nyúzós tesztet végigolvastam, végignéztem. Akkor döntöttem el ez az autó, ami nekem kell! Mert nem számít neki se kátyú (Magyar utak 80%-a) se domb se szántás, 100km/h garantált zötykölődés és sérülésmentesen. Ráadásul pont kellet egy kishaszon jövőbeli terveim megvalósításához. Akkor még nem gondoltam hogy egy év alatt többször lesz szervizben, mint használva.

Védelmez, megbízhatóan szállít, tekintélyes a mérete - Chevrolet Captiva

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Több típust nézegettünk, de a német, vagy japán az jóval drágább volt és nem is biztos, hogy megbízhatóbb, főleg az előbbi. A Koreai Daewoo Leganzát ismertük, nagyon szerettük, ezért a Captiva azonnal számításba jött.

Andróczi Balázs kalandja a Captivával

Ami jobb, az sokkal drágább - tehát majdnem tökéletes - Dacia Lodgy

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Miért is vettem Daciát? Mivel elég nagy a család, ezért nekünk állandó 7 személyes autó kellett a meglévő huszonéves VW Multivan mellé. Végigültük a 4-7 millió forintos kategóriákat, u.m.: Fiat Dobló, Renault- Citroen- Opel-Toyota, csapatot, de igazából ami 7 embernek kompromisszummentes, az már 10+ millió és kisbusz. Le is tettünk róla, mert az, hogy 8 millió Ft-ért vagy 10+ millió Ft-ért nem veszünk autót az már tökmindegy volt.

Összehasonlítónk a témában

Korábbi merítések a Totalcaron

Add meg neki, amit kér!
Első látásra megvolt köztünk a kémia, még így, 8 éves korában is. Szerintem nem döntöttem rosszul. Le is írom miért.
Német ipari hulladék
El nem tudom képzelni, mivel érdemeltem ki ezt a szíváshalmazt. Senkinek nem ajánlom, hogy elhiggye ezt a "1.9 TDI vagy PD TDI, mindegy, csak olaj, meg víz legyen benne és lemegy a térképről" dumát.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.