Tessék ismét Kizashit gyártani!

Válogatás a legfrissebb Népítéletekből

2021.01.31. 18:10
2 hozzászólás

Hálás Oroszlán 330 000 km - Peugeot 307

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az előző tulajdonos nem értett az autóhoz, és nem is figyelt nagyon rá, nem hiszem, hogy idő előtt megvoltak a szervizek, de ezt is tolerálta a technika. Én 10 ezrenként cseréltem olajat és szűrőket.

Sajnos a motor hátulja igencsak a tűzfal árnyékban van, azt a részt szerelni úgy, hogy a motor a helyén van, nagyjából lehetetlen. Itt van a turbó és az EGR is... De eddig nem volt velük probléma.

Nálunk is járt sokat futott 307-es

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Suzuki bácsi, tessék ismét Kizashi-t gyártani! - Suzuki Kizashi

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az autót feleségemnek vettük, jó áron, jó állapotban. Az alacsony üléspozíció és betegség miatt sajnos ő nem tudott fél óránál hosszabb útra menni (zsibbadt a lába) így az enyém lett.

Nem bántam meg, olyan az autó mint egy kis tank, biztonságos érzés vele menni, lehet érezni, hogy van benne anyag. 180 lóerő visz rendesen, egyedül a CVT váltó az ami nem tetszik, a négy kerék meghajtásúak csak ezzel a váltóval jöttek ki. Fura nézni, hogy néha miközben a sebesség mutató felmegy a fordulatszám mutató le :-).

Nálunk se volt sokszor Kizashi

Fain kis kocsi, de nem mindenre - Lexus CT200h

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Ami nem tetszett:

Magasabb, netán testesebb embereknek szűk lesz. Ez mondjuk kb az egész kategóriára igaz lehet. Kifejezetten kelletlen ha gyorsan akarsz vele menni. Eleinte a hang alapján azt hiszed tényleg gyorsan mész de nem.

Göbi elemzése a CT200h Sportról

Mindent szuperül tud amit tudnia kell! Többet ne várj! - Honda HR-V

A kép illusztráció (forrás: Wikipédia)
A kép illusztráció (forrás: Wikipédia)

Írták terepen nem jó! Hát nézzük, hogyan is működik a dolog? Automatikus-Hidraulikus terepváltó-meghajtás van. Tehát, kényelmes, hogy nem kell kapcsolgatni, azaz ha 1/7 fordulattal eltérnek a kerekek egymástól, akkor bekapcsol a 4WD, egyébként 2 kerék hajt. Ha be van kapcsolva, akkor terheléstől függően melegszik a hidraulika olaj, tehát nem folyamatos és nem nehéz terepi használatra tervezték, hanem arra, hogy kihúzza a vezetőt a csúszós utak okozta nehézségekből. Erre abszolút kiválóan alkalmas és meglepően jól teljesít. Aki ezeket nem tudja és idiótán nekiesik vele hegyi tereptúrának, az nem normális. Ez nem terepjáró, hanem hobbi-terepjáró, ami nem ugyanaz! A vezető a saját tudatlanságát könnyedén az autó hibájának titulálja. Én szeretem tudni, hogy miben ülök, és aszerint vezetem.

Megbízható, érdemtelenül háttérbe szorított mindenes - Fiat Palio

A kép illusztráció (forrás: Wikipédia)
A kép illusztráció (forrás: Wikipédia)

Csomagtartóját azóta is visszasírom, a 170 cm álló hűtőfagyasztó kombit egy elnyelte, igaz akkor a kormányig húztam az ülést, de mivel nem volt a ledöntött ülés és csomagtartó között padka szépen becuppant a hütő.

Korábbi merítések a Totalcaron

Egyszer felgyújtanád, ettől függetlenül imádod
A szerelők sem hitték el, ilyet még nem láttak. Mikor kész lett és mentem érte, viccelődtek is, hogy ne driftelgessek vele majd annyit ezentúl, mondom, eddig sem drifteltem.
Pályán király, máshol hitvány
Olyan autót akartam, ami fiatalos, vannak benne extrák, nem eszik sokat, de azért megy is. Szerintem nincs még egy autó a piacon, aminek ennyi típushibája van.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.