Tessék ismét Kizashit gyártani!

Válogatás a legfrissebb Népítéletekből

2021.01.31. 18:10
2 hozzászólás

Hálás Oroszlán 330 000 km - Peugeot 307

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az előző tulajdonos nem értett az autóhoz, és nem is figyelt nagyon rá, nem hiszem, hogy idő előtt megvoltak a szervizek, de ezt is tolerálta a technika. Én 10 ezrenként cseréltem olajat és szűrőket.

Sajnos a motor hátulja igencsak a tűzfal árnyékban van, azt a részt szerelni úgy, hogy a motor a helyén van, nagyjából lehetetlen. Itt van a turbó és az EGR is... De eddig nem volt velük probléma.

Nálunk is járt sokat futott 307-es

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Suzuki bácsi, tessék ismét Kizashi-t gyártani! - Suzuki Kizashi

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az autót feleségemnek vettük, jó áron, jó állapotban. Az alacsony üléspozíció és betegség miatt sajnos ő nem tudott fél óránál hosszabb útra menni (zsibbadt a lába) így az enyém lett.

Nem bántam meg, olyan az autó mint egy kis tank, biztonságos érzés vele menni, lehet érezni, hogy van benne anyag. 180 lóerő visz rendesen, egyedül a CVT váltó az ami nem tetszik, a négy kerék meghajtásúak csak ezzel a váltóval jöttek ki. Fura nézni, hogy néha miközben a sebesség mutató felmegy a fordulatszám mutató le :-).

Nálunk se volt sokszor Kizashi

Fain kis kocsi, de nem mindenre - Lexus CT200h

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Ami nem tetszett:

Magasabb, netán testesebb embereknek szűk lesz. Ez mondjuk kb az egész kategóriára igaz lehet. Kifejezetten kelletlen ha gyorsan akarsz vele menni. Eleinte a hang alapján azt hiszed tényleg gyorsan mész de nem.

Göbi elemzése a CT200h Sportról

Mindent szuperül tud amit tudnia kell! Többet ne várj! - Honda HR-V

A kép illusztráció (forrás: Wikipédia)
A kép illusztráció (forrás: Wikipédia)

Írták terepen nem jó! Hát nézzük, hogyan is működik a dolog? Automatikus-Hidraulikus terepváltó-meghajtás van. Tehát, kényelmes, hogy nem kell kapcsolgatni, azaz ha 1/7 fordulattal eltérnek a kerekek egymástól, akkor bekapcsol a 4WD, egyébként 2 kerék hajt. Ha be van kapcsolva, akkor terheléstől függően melegszik a hidraulika olaj, tehát nem folyamatos és nem nehéz terepi használatra tervezték, hanem arra, hogy kihúzza a vezetőt a csúszós utak okozta nehézségekből. Erre abszolút kiválóan alkalmas és meglepően jól teljesít. Aki ezeket nem tudja és idiótán nekiesik vele hegyi tereptúrának, az nem normális. Ez nem terepjáró, hanem hobbi-terepjáró, ami nem ugyanaz! A vezető a saját tudatlanságát könnyedén az autó hibájának titulálja. Én szeretem tudni, hogy miben ülök, és aszerint vezetem.

Megbízható, érdemtelenül háttérbe szorított mindenes - Fiat Palio

A kép illusztráció (forrás: Wikipédia)
A kép illusztráció (forrás: Wikipédia)

Csomagtartóját azóta is visszasírom, a 170 cm álló hűtőfagyasztó kombit egy elnyelte, igaz akkor a kormányig húztam az ülést, de mivel nem volt a ledöntött ülés és csomagtartó között padka szépen becuppant a hütő.

Korábbi merítések a Totalcaron

Add meg neki, amit kér!
Első látásra megvolt köztünk a kémia, még így, 8 éves korában is. Szerintem nem döntöttem rosszul. Le is írom miért.
Német ipari hulladék
El nem tudom képzelni, mivel érdemeltem ki ezt a szíváshalmazt. Senkinek nem ajánlom, hogy elhiggye ezt a "1.9 TDI vagy PD TDI, mindegy, csak olaj, meg víz legyen benne és lemegy a térképről" dumát.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.