Le Mans nagyágyúi vitathatatlanul a prototípusok: az autók, amik közelebb állnak az űrhajókhoz, mint bármi más a versenyen. Az igazi csata viszont az olyan kategóriákban van, mint a GTLM, ahol már utcai autók szénné reszelt változatai futnak. Sokkal emberközelibb az egész és ezért szinte azt érezzük, bármikor beülhetünk egy veszettül ordító 911 RSR-be vagy Corvette C7.R-be. Ha kellően felhizlaltad a malacperselyt, akkor utóbbi akár össze is jöhet, mert a Bring A Traileren most felbukkant egy.
2014-es első versenyén, a 24 órás Daytona-i futamon nem ért célba, de aztán szépen hozta az eredményeket, a júniusi Le Mans-i 24 óráson pedig kategóriája negyedik helyére futott be Antonio Garciával és Jan Magnussennel.
Nem nagyon kell kutakodni a változások után, a C7.R laposabb, szélesebb, mint az utcai változat és, ha ez nem volna elég, van a hátulján egy ordas nagy szárny is, alatta pedig BBS felniken Michelin Pilot Sport GT slick gumik. A versenyautókat a michigani Pratt & Miller Engineering építette és tényleg leginkább csak úgy néz ki, mint egy Corvette.
Alumínium monocoque köré épül, karbon karosszériaelemekkel, amit a gyári csapat sárgájába csomagoltak. Ez egy borzasztóan komoly célgép, így minden apró paramétere a légterelőktől a futóműig állítható. Motorja LS7-alapú, 5,5 literes, V8-as, ami 6100-as fordulaton 575 lóerőt üvölt ki magából. A Corvette transaxle elrendezésű, tehát a hatsebességes váltó a hátsó tengelynél van.
Benne cikáznak a csövek és a drótok, teli van egy halom kapcsolóval, amivel a kipörgésgátló, a fékerő-elosztás és hasonlók állíthatók. Benne a versenyhomológ Recaro, a bukócső és fordulatra éledő LED-ek a műszerfal felett. Ilyen benne egy kvalifikációs kör Daytonában:
Valószínűleg több esély van arra, hogy valaki vitrinben tartja, minthogy hétvégi pályanapokra vonuljon ki egy tisztességes méretű gárdával. Meg aztán ez az utolsó orrmotoros Corvette versenyautók egyike, valószínűleg befektetésnek sem rossz.