Most, hogy többé-kevésbé olyasmi kezd lenni az élet, mint a pandémia előtt volt, mi is visszatérünk a régi idők szokásaihoz, és igyekszünk évszakonként legalább egy vezetéstechnikai tréninget leszervezni a közösségnek. Ha tapasztalt tréningezőként már elvonási tüneteid vannak, vagy ha még sosem voltál ilyenen, de érdekel, figyelj, mert van összesen 90 helyünk június 26-a szombatra, a Groupama Tanpályára.
Bár az idő telik, a menetrend marad a szokásos: ismét három különböző csoportba lehet regisztrálni: a nap első felében két kétórás, délután egy három és félórás tréning lesz a program. Mindegyiken 30 autó vesz részt egyszerre, a rövidebb tréning ára 16500 forint, a hosszabbé 38500 forint. A rövidebb tréningen egy gyors pályaismertetés után minden pályán fél óra jut, míg a hosszabb tréningen nemcsak a gyakorlatok hosszabbak, de ehhez jár egy kiadós elméleti oktatás – ezt most online tartjuk majd. Ez utóbbi, hosszú kör most is totalcaros segítséggel megy majd, a szerkesztőség egy része igyekszik majd segíteni az instruktőrök munkáját a helyszínen.
Hogy milyen pályák vannak egy ilyen tréningen? Az egész kemény pályás vezetéstechnikai tréningnek, mint műfajnak az az értelme, hogy felkészíti a szerencsés esetben tapadásvesztéssel ritkán találkozó átlagautóst arra, milyen, amikor megúszik az autója. Eltolja az orrát, megindítja a hátulját... nem árt, ha nem éles helyzetben, egy taknyos úton találkozol ilyennel először. A vízzel locsolt, műgyantával fedett pályákon körről körre kerülsz ilyen helyzetbe, azaz még egy kétórás tréning is elég lehet arra, hogy kialakuljon pár alap stratégiád, amikhez nyúlhatsz majd éles helyzetben. Hogy konkrétan milyen pályákon zajlik majd a tréning, arról ezeken a hivatkozásokon tájékozódhatsz: rántópados pálya, ABS tesztpálya és lejtő- és hegymeneti pálya.
Szóval a lényeg még egyszer röviden: június 26-án szombaton vezetéstechnikai tréninget tartunk a Hungaroring belterületén található Groupama Tanpályán. Három csoportba lehet regisztrálni, bárki jöhet, aki az alábbi linken regisztrál és kifizeti a részvételi díjat. UPDATE: aki a délutáni tréningre jelentkezik most, az megkapja az online oktatás felvételének a linkjét!
Nincs olyan amerikai autó, ami megúszná a vámokat.
Ezzel mindenki jól járna.
És mert hogy már milliomos voltam, de imádtam füvet nyírni, attól fogva ingyen csináltam.
A Stellantis egyre kevésbé teheti meg, hogy életben tartja a küszködő márkáit.
A legtöbb katalógusadat kiváló, de ennek megkérik az árát.
Nem jó poén, mert ezeket meg kell csinálniuk.
A szett hibátlanul viselkedik, a profilmélysége is rendben, de aggaszt a kora. Használhatom még vagy már kuka?
Gyorsan alkalmazkodnak.
Az új tulaj nem volt okos, így hamar szomorú véget ért a pompás nyereményautó.
Ez pályafutása 41. pole pozíciója.
Ennél mindenki jobbra számított.
A 300. részt élő közvetítéssel ünnepeljük, tartsatok velünk!
Esztétikailag sérült, eszegeti az olajat, néha kerreg. Sosem adtam el autót, ez mennyit érhet?
Az autóipar a megszokásokról és a trendekről szól, amelybe a Renault Rafale beleillik, de egy picit mégis más.
Ömlik a használt autó a szomszédba.
De legalább végig indexelt. Részletkérdés, hogy nem akart sávot váltani.
A férfi a tulaj szeme láttára abuzálta a Teslát, végül a Cybertruck kamerái buktatták le.
Elképesztően tartós akkumulátort és villámgyors töltést is ígér a BYD, Szegeden pedig sokkal több készül, mint egy egyszerű gyáregység.
Az Alpine pilótája 260 km/h-nál dobta el a versenyautót.
Mindkét pompás vonalú alkotás a Genesis G90-en alapul.
Így védenék az alkalmazottakat a támadásoktól.