2017-ben a legendás trió után került be a Top Gear egyik műsorvezetői helyére Chris Harris, ami baromi jól hangzik, hiszen eddig olyan neves autós magazinoknál írt, mint az Evo vagy az Autocar, majd a fantasztikus minőségben felvett Youtube-videók után jött a világ egyik legismertebb autós műsora. Szép karrier, de Chris Harris korábban egy interjúban is kifejtette, mennyire megterhelő időszak volt ez, mennyire nehéz volt leküzdeni azokat a kommenteket, akik szerint Clarkson, Hammond és May után már sosem lehet igazán jó. Pedig Chris Harris igazi őrült autóbolond, és ezt az olyan autók is megmutatják, mint a tákolt E34 M5 Touring.
Korábban volt valódi M5 Touringja, de nem bizonyult a legjobb vételnek, viszont a sportos kombi műfaját imádja, és el nem engedte egy percre sem. Audi RS6 Avant, Porsche Panamera Sport Turismo és még temérdek hasonló autó fordult meg nála hosszabb vagy rövidebb időre. Aztán eljött a pont, amikor egy Mercedes-AMG E 63 S T-modell tartós bérleti szerződésének kapujában rájött, mennyire istentelen drága egy ilyen autó.
Mármint ahhoz, hogy úgy használják, ahogyan egy kombit használni szokás, tehát összetapicskolják a gyerekek, beleugrik a kutya, olykor tele van rég nem aktuális parkolójegyekkel, PET palackokkal és más egyébbel. Rá is akadt egy házilag készült M5 Touringra, ami összesen került annyiba, mint az E 63-as fékje és bőr belseje. Ezzel együtt volt annyira normális állapotban, hogy használható legyen, de nem volt annyira tökéletes, hogy fájjon. Megvette.
Persze, egy ilyen autó nem lesz akkora érték, mint egy eredeti. Még akkor sem, ha az igazi sem készült másképpen, mert ugyebár az E34 M5-ösök fényezett karosszériáját Dingolfingban leemelték a gyártószalagról, majd az M GmbH-nál, Garchingban kézzel szerelték össze. Épp ezért az a kevesebb mint 900 darab M5 Touring az utolsó kézműves M5.
Harris autója valaha egy 525i SE volt, amibe belelógatták a korai M5-ös 3,6 literes, hengerenkénti pillangószelepes, szívó sorhatosát, ami 315 lóerőt ad le 6900-nál és 360 Nm nyomatéka van. Még az M5 ezüstös lökhárítótoldatait is ráakasztották, meg a fékek hűtését segítő felnik sem maradtak le. A felfüggesztés egy kicsit alacsonyabb és lágyabb mint a gyári, ami jót tesz a megjelenésének és az utazási komfortnak. Látszik, hogy nem új autó, ezért bőven vannak hibái, de maga a vas fitt és erős, a fékek fognak, a sorhatos pedig klasszul zenél a kipufogón át. Ha már klíma és rádió nincsen benne.
Mint minden valamirevaló használt autós hirdetés végén, úgy itt is megvan az ok, ami miatt ennek a gépnek mennie kell a háztól. Chris Harrisnek bőven van más autója, és ezzel együtt nincs túl sok helye. Másrészt a kutyája, Pip ahelyett, hogy a csomagtartóban utazna, inkább a kabinban szeret lenni, emberközelben, tehát nincs szükség a sok légköbméterre többé. Valakinek viszont megért 17 ezer angol fontot az M5-nek öltöztetett öreg BMW.