Akkora legenda nőtt a negyedik generációs Toyota Supra köré, hogy simán kilóg a szomszédos galaxisig. Pedig minden égig érő csodálat körülötte sokkal inkább szól a végtelenségig tuningolható motornak, mert a Supra valójában nem az a kőkemény 1000 lóerős pusztító sportautó, aminek a Halálos Iramban filmekből és a YouTube videókból megismertük. Talán pont ezért lett nagy érték a gyári, keveset futott Toyota Supra, mert sokkal inkább egzotikum, mint egy tuningolt.
200 ezer dollárt, tehát egy friss GR Supra árának négyszeresét érte ez a kicsit több mint 11 ezer kilométernyi mérföldet gyűjtött piros Supra. A makulátlan állapotú, 1995-ös autó menthetetlenül gyűjtői kincs lett és ez látszik is rajta. Mindene lehetetlenül tökéletes, a Renaissance Red nevű piros fényezésen hiba nincs, szépen csillognak alatta a gyári, ötküllős, ezüst felnik és mennyire klassz részlet a néhány arany logó. Annyira eredeti, hogy még a gyári szerelésű Michelin Pilot SX gumik vannak rajta, amikkel nyilván nem ajánlott már határon menni.
Első tulajdonosa a Michigan állambeli Grand Blanc Toyota szalonjában vette át és gondosan minden apró papírját elrakta a Suprának. Kivehető targa teteje van, világos vajszínű bőrbe kötött ülései meg automata légkondija, szerencsére kézi váltós és sperres, ahogy kell. Igazán ízléses összeállítás, pont olyan, amilyenről a ‘90-es évek magazinjait lapozgatva álmodozhatott bárki.
3,0 literes, sorhatos 2JZ motorja ebben az amerikai piacos változatban 320 lóerőt és szűk 430 Nm nyomatékot tud, a Car and Driver magazin akkori tesztje szerint kevesebb, mint 5 másodperc alatt gyorsul 100-ra és a negyedmérföldes távot 13,1 másodperc alatt sprinteli le. Hosszú ideig ez volt a legjobb fékteljesítményt nyújtó autó az amerikai lap történetében, 70 mérföld/órás sebességről 0-ra 45 méter volt a fékútja. Ezt 2004-ben tudta csak megdönteni a Porsche Carrera GT 44 méterrel.
Bármennyire is eljárt az idő a Supra négyküllős buszkormánya és a retró műszerfala felett, azért a 8000-is skálázott fordulatszámmérő még mindig lelkesítő látvány és a lágy kupé forma sem öregszik. A legenda és a rajongás körülötte pedig kortalan.