Öreg V8-as Range Roverrel a tisztább városért
Hétvégente veteránnal krúzolni a városban rendkívül stílusos jelenség, de egyre kevesebb lehetőséget adnak rá a különböző korlátozások. A tisztább levegőért több nagyvárosban válogatják már meg, hogy milyen autók hajthatnak be bizonyos területekre. Londonban is van ilyen ULEZ, tehát Ultra Low Emission Zone, ahová normális esetben be se tehetné a lábát senki klasszikus Range Roverrel. Erre találta meg a megoldást a Kingsley Cars.
Restaurálás mellett régi Range Roverek modernizálásával is foglalkozik az angol műhely, így nem csak parkolóradart és tolatókamerát, de szebben szóló hifit és vezeték nélküli töltőt is csinálnak az autókba. Aki tényleg mindennap használható, sokkal modernebb hatású Range Roverre vágyik a lehető legklasszikusabb formában, annak LED-es fényszórókkal és hatdugattyús fékekkel, rugózatlan tömeget csökkentő kovácsolt alumínium felnikkel készítik el. Persze, ezért simán ki lehet csengetni egy új Range Rover árát.
Kétféle modernizált szívó V8-ast kínálnak a Range Roverhez, az egyik 4,0 literes és 220 lóerős, a másik pedig 4,6 literes és 270 lóerős teljesítményű. Mindkét motorhoz ZF 4HP22 automataváltó és felújított Borg Warner osztómű csatlakozik. Így az autó átlagfogyasztása visszaszorítható akár 9,5 liter/100 km-re is.
Frissített hangszigeteléssel, mindenhol bőrbe kötött beltérrel és elektromosan mozgatható ülésekkel adják át az autót, mely 125 ezer angol fonttól indul, a rendeléstől számított 6-8 hónap múlva készül el.