Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
Válogatás a Népítélet javából
Racionális tékozlás - 911 Carrera 4 GTS
BMW M3 után ültem át a Porschéba valamivel több mint 3 éve. Ezalatt 28 ezer km-t mentem a 911-el, ezt már talán nevezhetjük releváns tapasztalatnak. Ennyi idő alatt kialakul, hogy mi az, ami hosszútávon is jó, vagy legalábbis nem zavaró egy autóban és mi az ami az agyadra megy.
De kezdjük az elején. Miért váltottam?
BMW is öregedett és én is, így eljött az idő egy kényelmesebb, fiatalabb autót keresni a 20 éves M3 helyett.
A teljes történetet IDE kattintva olvashatod!
Csipszer Máté akkor még nem tudta, hogy Porsche tulajdonos lesz
2.5 turbó benzin 5 hengeres hang, mi kelhet még? - Volvo S80 2.5T
Választás: majdnem 2 évig kerestem erős tágas kéziváltós benzines autót, és véletlenül bukkantam rá az S80 2.5T benzinesre. Előtte próbáltam Lexus IS200, Accord 2.4, Audi S4, Mercedes E300, Mercedes C250 et és még egy Clio Rs-t is. Sajnos egyik állapota sem volt meggyőző a próba körök után, szóval nagyon nehéz ebben az országban erős benzines kéziváltós kocsit venni. Véletlenül jött szóba a Volvo.
A teljes történetet IDE kattintva olvashatod!
Karotta találkozása a V8-as S80-as VolvóvalKapudrog az oldtimerezéshez - Mercedes-Benz 190
A '90-es évek gyermeke vagyok, így valószínűleg gyerekkori bekattanás lehet nálam a klasszikus Mercedesek iránti rajongás (egyszerűen magával ragadott a hasábszerű formájuk, megtetszett a belsejük, a rugózás, csendesség, a kalimpálós economy jelző, a fa díszítőelemek, és a sok műszer), a birtoklás iránti vágy viszont csak később, a jogosítványom megszerzése után jelentkezett erőteljesebben. Eleinte W124-eseket kerestem, de nem találtam árban és állapotban is tetsző példányt, így nagyjából 4 éven keresztül főként japán kocsikat hajtottam. Mindig azzal nyugtattam magam, hogy ezek a klasszikus Mercedesek már öregek, sokat kell velük foglalkozni, ahhoz képest nem is mennek olyan jól, mint amennyit fogyasztanak, meg különben is, hol vannak már a kilencvenes évek...
A teljes történetet IDE kattintva olvashatod!
Vajon mennyi erő van még a 190-esben?
Családbarát - Saab 9-5
2013-ban jött el az idő, hogy saját autót vegyünk, korábban céges kocsikkal megoldottam amit kellett. Jön a gyerek és már nem is 20 éves vagyok ne villogni vegyem az autót. Ez volt a gondolat ami hajtott és ekkor villant be gyerekkori álmom, a SAAB. Tudtam rohadt drága autók voltak, de azért megnéztem és meglepődve láttam, hogy milyen "megfizethető" áruk lett. Mivel semmit nem értettem a márkához, ezért hónapokig csak nézelődtem olvasgattam és közben vettem fel a kapcsolatot Győri-Dani Gáborral e-mailben aki - ismeretlenül is - nagyon kedves és türelmes volt és minden buta kérdésre megnyugtató, őszinte választ adott.
A teljes történetet IDE kattintva olvashatod!
Az Aero bemutatóra Velvetes kolleginát dobtunk a mélyvízbeKorábbi merítések a Totalcaron
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
- Karika és gyémánt
- Válogatás a 2000-es évek javából