Valami nagyon nagy hazai dologról nem mesélhetek nektek - még

Égéstér 459.

2021.10.22. 20:17

Utálják-e a villanymotoros kollégákat a váltóművesek? Tényleg dolgoznak itthon üzemanyagcellán? Miért mindegy, hogy honnan jön az energia a villanymotorba? Merre lehet még fejleszteni, és minek? Kell-e még dugattyús motorhoz értő mérnök? Meddig?

Az Égéstér e heti vendége Gergen Péter, a Bosch budapesti fejlesztőközpontjának elektromobilitásért felelős vezetője.

Az adás teljes egészében letölthető MP3-ban innen.

Korábban járt már nálunk Szőke Zoltán is a Boschtól, aki az automatizált vezetés fejlesztéséért felelős alelnök, azt az Égésteret itt találjátok.

A Totalcar hírlevelére itt tudtok feliratkozni.

Korábbi epizódok

Tudod hova dugják az F1-es autók legdurvább szárnyát? Na majd most megtudod
Az F1 törétnetének egyik legizgalmasabb idényében vagyunk, de ennél még klasszabb lehet a jövő év, amikor újra szárnnyá válik az autók hasalja, hogy a rettenetes kanyartempó mellé még előzni is könnyebben lehessen. Az Égéstér vendége a 18000-en pörgő motorsport-enciklopédia, Wéber Gábor. A Forma-1 az új korszak küszöbén című könyve kedvezményesen megvásárolható a webshopbban.
A legnagyobb magyar Tesla-szerelő, és kisfia, a hekker
Zambelly György a régió legmenőbb Tesla-szervizét üzemelteti, amihez gimis fia rootolta a fedélzeti elektronikát.


Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.