Előállt az Év autója rövidlista, és mi azonnal elkezdtük ízekre cincálni házi zsűrinkkel
A stúdióban Bazsó Gábor, Gajdán Miki és Zomborácz Iván.
- Karotta betört a női magazinokba, a 44 éves sztár otthonával. (és a legendás Farkasházy WC)
- Ami felkerült az Év Autója választás short listjére, és miért lejt a villanyautóknak a pálya
- Mikortól számít valami két külön modellnek, és mikortól csak típusváltozat vagy emblémacsere?
- Finn télről a legszebb anyagunk, nem tartozik a tárgyhoz, csak eszembe jutott.
- A jövőnk: egy platform mind felett.
- Megmondjuk a tutit a műhangról.
- És megmondjuk a tutit az IGAZI HANGRÓL.
- Vissza az Év Autójához: kell valami extra, hogy egy modell felkerüljön a short listre.
- Villanymozdonyok technikája az elektromos autókban.
- Jaguar i-Pace cikk itt.
- Alpine A110 cikk itt.
- Az Év Autója zsűrije hülye a villanyautóhoz?
- Mikor lesz jó a villanyautó mindenre?
- Amikor túl sok az adóssága egy autógyárnak, ezért nem mehet csődbe.
- Év Autója jelöltek, akiket Miki kedvel.
- Be kéne tartani az ígéretet: az elektromos Mégáne hatótávja.
- Karotta megy, hogy átvegye az EQS-t, sziasztok. EQS cikk itt, ha nem lett volna meg.
Az adás teljes egészében letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adások:
- Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
- Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
- Dizájnerek testközelből
- Az elmúlt héten két zseniális formatervező, Chris Bangle és Jozef Kabaň is Budapesten járt. Mi kaptunk az alkalmon, és beszélgettünk velük a dizájn és az autóipar titkairól. Élményeinkről szerkesztőségi dizájnerünkkel, Jakusovszky Kristóffal, vagyis Elvisszel kiegészülve számolunk be.