Égéstér

2017. június 1., 16:43 Módosítva: 2017.06.04 11:47
278
2017. május 26., 16:47 Módosítva: 2017.05.31 10:11
86

Íme, a videó, amiről beszéltünk. Tréleres Tesla az Audi ellen.

2017. május 18., 17:27 Módosítva: 2017.09.13 17:56
186
2017. május 4., 17:01 Módosítva: 2017.05.06 15:22
90
2017. április 27., 16:02 Módosítva: 2017.04.30 06:55
113
2017. április 20., 20:28 Módosítva: 2017.04.24 06:15
254
2017. április 14., 12:19 Módosítva: 2017.04.17 09:29
147
Milyen hifi legyen a Rulettautó-205 GTI-ben, és kijön-e az egész húszezerből? Nem hiszik a hallgatók, hogy tényleg jó az Insignia, és nem biztos hogy jó, ha szobrászművész faragja a BMW-kiscápát.

Ehhez most képünk is van:

2017. április 6., 15:37 Módosítva: 2017.04.08 09:30
143
Véres sztorik az autó- és motorszerelés világából, miközben új résztvevőt avat az Égéstér: Guld kolléga elmeséli, hogyan készített interjút Valentino Rossi felmenőivel, és hogyan fedezte fel a Bárót.

Portré a Báróról: Szegényként sokra vihette volna

Kalandok Rossi-papával: Rossi apjával drifteltem 

2017. március 31., 18:58 Módosítva: 2017.04.05 06:17
163
2017. március 24., 20:35 Módosítva: 2017.03.29 06:54
95
2017. március 16., 17:30 Módosítva: 2017.03.19 18:09
384
2017. március 10., 18:35 Módosítva: 2017.03.12 23:35
219
2017. március 2., 16:56 Módosítva: 2017.03.05 07:05
114
2017. február 23., 17:19 Módosítva: 2017.02.27 06:59
302
2017. február 16., 12:38 Módosítva: 2017.02.20 06:17
455
Vendégünk Dr. Nagyszokolyai Iván, a Győri Széchenyi Egyetem tanára, aki grammra lebontva meséli el, milyen műszaki megoldással mennyi CO2-kibocsátást spórolnak az autógyártók. Lesz még szó gyilkos tankmotorokról, a Ford új háromhengereséről, ami ráadásul le is kapcsolgat egy hengert, és persze hogy meddig mehet még ez.
2017. február 9., 15:57 Módosítva: 2017.02.13 06:19
266
2017. február 2., 17:10 Módosítva: 2017.02.06 06:20
244
2017. január 21., 16:44 Módosítva: 2017.01.24 09:47
815
2017. január 13., 14:14 Módosítva: 2017.01.16 17:55
108
A gyermekáldás csak a szimulátorozásnak vet véget, a pályaautózásnak nem. Megfejtjük, hogyan jöhet ki egy gyártótól egyszerre ronda és szép autó is, és megemlékezünk a nagy pillanatról, amikor a BMW megrettent a saját bunkóságától.
2017. január 5., 16:57 Módosítva: 2017.01.09 06:26
214
2016. december 15., 22:14 Módosítva: 2016.12.19 07:39
60
2016. december 8., 15:38 Módosítva: 2016.12.14 06:25
188
Kopasz építkezik, és egyelőre jobban megy neki a kátrányozás, mint a mestereknek, Csikós korrupciós telefonja pedig folyamatosan csörög, hiszen célegyenesbe fordul az Év Autója választás.
2016. december 1., 14:34 Módosítva: 2016.12.08 15:28
82
2016. november 24., 16:08 Módosítva: 2016.11.28 06:22
153
2016. november 17., 20:04 Módosítva: 2016.11.21 06:29
189