Nissanék elhozták az X-Trail bemutatóra a ráncfelvarráson átesett Juke-ot is, méghozzá a turbós benzinmotorokkal. A márka vidám városi bohócából eddig félmilliót adtak el Európában, és mint büszkén hangsúlyozták, a vevők 85 százaléka más márkákról váltott Juke-ra.
A siker titkát a crossover stílusú, azon belül is kétségkívül merész formában, a fejlett technológiában és a vezetési élményben látják a Nissanál, tehát mindegyik elemre rátettek még egy kicsit. Karakteresebbre formálták az első és hátsó lökhárítók fényezetlen elemeit, a lámpatesteket, amikbe elöl ledes menetfényt is applikáltak. Élénk színű, opciós dizájncsomagokat kínálnak kintre és bentre. Száz literrel, 350 literesre növelték a csomagtér kapacitását. Kibővültek a Nissan Connect szolgáltatásai, mozgó objektumok felismerésével, sávelhagyásra figyelmeztetéssel és holttérfigyelővel bővült a biztonsági szolgáltatások köre.
A legnagyobb újdonság a kisebbik, 1,2 literes, turbós benzinmotor, ami 115 lóerő teljesítményt és 190 Nm nyomatékot ad, utóbbit már kétezres fordulaton. Az 1.6-os turbós benzines 190 lóerőt és 240 Nm-t teljesít. Már a kisebb motor is jól mozgatja a kis autót, a hatfokú manuális váltó kapcsolási komfortja tökéletes, a beltér hangulata vidám, Juke-kal szállni élvezet. A nagyobbik motorral dinamikusan lehet tolni neki, ugyanakkor a futómű keményebb, és érdekes módon a váltási komfort is kevésbé meggyőző.
A mai közlekedési viszonyok között a nagyobbik benzinmotor szinte felesleges a Juke-ba, bár ha van rá pénz, akkor koránt sem ellenjavallt. De a kisebbik is mindent tud, ami a napi forgalmi helyzetek megoldásához szükséges, sőt, az élvezeti faktor sem hiányzik belőle.