Itt mindenki hülye!
A nyirádi 24 órás verseny a hülyék gyülekezete. Összegyűlik kb. ezer ember, hogy egy hétvégén át szívjon a porban, mocsokban, minimál alvással vagy anélkül, és mindezt önként, vigyorogva. A leghülyébbek még végig is live-ozzák.
A 73. helyről rajtoltunk, Gerő kezdett, ő a legjobb pilótánk, feljött a harmadik helyre, majd Pitya folytatta, három óra után az első helyen voltunk. Jó volt a kedvünk, úgy éreztük, nem volt hiába a sok munka, de leesett az önindító (a mi hibánkból, szerelési hiba), letestelt, és leégett a kábelkorbácsunk. Is. A zárlat vitte magával az vezérlő elektronikát, önindítót, generátort, és az immobilisert. A szerelő csapatunknak hála, közel három óra múlva versenyben voltunk megint, de a 62. helyen.
Később a Borsa ütközött, hátrament a jobb oldali futómű tíz centit, a gumi beleért a doblemezbe, megjavítottuk, újra mentünk. Várda Laci következett, szépen ment, gyors volt, nem ütközött, utána jöttem én, felhoztuk az autót az 54. helyre. Sajnos a korábbi ütközés következtében megsérült a féltengely csuklója, és alattam eltört, ráadásul az axiál is kijött a helyéről, levontattak, megcsináltuk, megint mentünk. Az 54. helyről ismét a 62-en találtuk magunkat. Megint elkezdtük a felzárkózást, de a gömbfej kijött a csonkállványból a biztosító csavaron át. Kétszer.
Csonkállványt cseréltünk, és túlélő üzemmódra váltottunk, csak érjen be. Az utolsó fél órában már melegedett a vizünk megint, mert kiment a ventilátor biztosítéka, de már nem jöttünk le; fűtéssel kordában lehetett tartani a hőmérsékletet. Az utolsó körökben a váltóbovden is szétjött, nem lehetett váltani, harmadikban kuplungcsúsztatással fejezte be Borsa a versenyt. A 46. helyen, de befejeztük. Az eredményeket itt nézhetitek meg.
Nagyon egyben van a csapat, a szerelő gárda zseniális, a Fater, Stump Bandi, Borsa, Várda Laci, Horváth Gabi és Gerő mindent megoldottak. Szerencsére vettem egy borult donorautót, különben már a kábeltűznél kiestünk volna, utána a féltengelytörésnél, meg a csonkállvány problémánál, de így végig tudtunk menni.
Amikor ment az Ignis, tényleg osztotta kúpot, de ekkor már túl volt egy versenyen, és most szétrúgtuk kukára, nincs mit szépíteni. Jövőre az alapoktól gondoljuk újra, és már körvonalazódik egy másik autó. Az Ignist úgy hagytuk, ahogy lejött a pályáról, az október 5-én a Parkoló Parádén megnézhetitek élőben a verseny mocskában tündöklő Kúposztót.
Köszönjük, hogy idén ennyire eljöttetek a Parkoló Parádéra!
2025-ben újra találkozunk!
Ilyen volt a Parkoló Parádé
- Vannak még tartalékok a V8-ban?
- Alkalomhoz illő előadással készülünk az idei utolsó, nyárzáró 44. Parkoló Parádéra, amit a V8 jegyében tartunk!
- Amikor az amerikai autók szeretetéből kinő egy háromnapos fesztivál a strandon
- Napsütés, strand, buli, koncertek és mindenfelé hatalmas V8-as motorok. Ilyen egy American Motors on the Beach fesztivál.