Amióta az eszemet tudom, mindig kikeveredek valahogy az AMTS-re, így különösen érdekes látni, hogy mennyit változott az esemény az évek alatt. Eleinte szimplán a tuningról szólt, de manapság már leginkább mindenről, ami jármű. Az persze alap, hogy térdig jártunk az air ride-dal ültetett, nagy felnis tuningautókban, de szinte biztos, hogy az is talált valami kedvére valót, akit nem csak az ilyesmi érdekel.

Voltak csodaszép öreg buszok, meg mindenféle más, gyönyörű veterán autó és motor is, de a hatalmas amerikai vasakat és hot rodokat kedvelők számára is akad látnivaló. Nekem meglepő volt, milyen sok kőkemény, offroados szörnyeteg is tiszteletét tette – utóbbiaknak még csapatós pályát is összeraktak.
Egyértelmű, hogy még mindig az épített autóké a főszerep: annyi volt belőlük, hogy ha egymásra raknánk az összeset, lehet, hogy felérnének a Holdig. A minőség ugyanakkor igen hullámzó: voltak botrányosan igényesen megépített, könnyfakasztóan csodálatos autók, de akadtak olyanok is, amik csak első ránézésre szépek, közelről nézve sokkal inkább szomorúak.

Meg persze az egyéb, szokásos dolgok: drift, új autók, minden létező autós kiegészítő, meg szinte mindenféle autózással kapcsolatos akármi, amit még el lehet képzelni. Sajnos azonban amiatt kapásból nem mindenkinek való az esemény, hogy szinte a csillárról is emberek lógtak, ráadásul szinte mindenhol hangos zenét kellett hallgatnia mindenkinek.

Bár tényleg rengeteg érdekességet lehetett megtekinteni, tömegiszonyos illetőknek csak óvatosan ajánlott az esemény. Szerencsére az eldugottabb helyeken kicsit kevésbé volt fullasztó a tömeg, ráadásul nagyon sokszor pont ezeken a placcokon rejtették el a legérdekesebb, vagy épp legaranyosabb autókat. Azért Ken Block Hoonitronját és az Ultrace tali sztárját a nagy tömeg ellenére is érdemes volt megszemlélni. Katt a képekre, és mega-galéria nyílik!

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Hírek
Az F1-es Szaúd-Arábiai Nagydíj legnagyobb kérdései
Minden okunk megvan azt remélni, hogy a 2025-ös futam is emlékezetesen alakul Dzsiddában.
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Tesztek
A lázadóknak semmi esélyükBemutató: Mercedes-Benz CLA 2025
Ott voltunk a stuttgarti Csillagok háborúja budapesti premierjén.
- Szerelem
Mesterségem címere: 992.2 - PORSCHE Carrera S - USA VLOG
San Diego, óceánpart, Porsche. Borsodi fenekem végre révbe ért és kipróbálhattam a világ egyik legjobb sportautóját.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
