SUV 4X4 TRÉNING TEREPEN MOST VASÁRNAP, CSAK 5 SZABAD HELY MARADT
Megérkezett az ősz, kezd hűvös lenni és egyre többször van borongós, nyirkos idő. A tél sincs már messze, nem árt felkészülni a csúszós utakra. Egy remek vezetéstechnikai tréning mindig jól jön a téli időszak előtt, ismét megszerveztük. Idén már csak két TC Tréning lesz, a következő október 29-én, amire már most tudsz regisztrálni.
Az óriási érdeklődésre tekintettel bővítettük a csoportot, jelentkezés vasárnapra itt: Totalcar SUV 4X4 tréning (csak összkerékhajtással!) – 12:00-16:30

Az évek során az esemény alapjai maradtak hasonlóak: Groupama Tanpálya, több kisebb csoport, sok élmény és sok tanulás. Ha még nem voltál, de minden részletre kíváncsi vagy, mielőtt jönnél, akkor remek helyen jársz, ebben az anyagban minden fontos infót megosztunk.
Csúsztatok, forogtatok, tanultatok: lezajlott a TC Tréning
Nézegess képeket, szívd be a hangulatot, és ha eddig nem voltál, gyere legközelebb!
Hol?
Az előző évekhez hasonlóan a tréningnek idén is a Hungaroring, azon belül a Groupama Tanpálya ad otthont, mely hozzáértő szakembereivel és korszerű berendezéseivel garantálja, hogy a résztvevők hasznos ismeretekkel és készségekkel gazdagabban térjenek haza. Ráadásul a szokásoknak megfelelően idén is részt vesz az eseményen a Totalcar két munkatársa, akik tanácsokkal és sztorikkal igyekeznek majd színesíteni és segíteni a tanulást.
Praktikus tipp: ha navigációval jössz, a főbejáratot add meg célpontként, és ne a Tanpályát, mert azt rosszul tervezik a navigációk.
Ezúttal is három csoport lesz
A reggeli és a délelőtti csoportba bármilyen autóval érkezhetsz, a délutáni csoportba azonban csak SUV-ket, vagyis hobbiterepjárókat várunk. A két korai csoportnál nincs semmilyen megkötés, az SUV-s esetén viszont kérlek vedd figyelembe, hogy oda kizárólag összkerékhajtású autók jöhetnek. Utóbbi azért fontos, hiszen ezúttal az egy hosszabb tréning lesz, több olyan feladattal, amit kimondottan összkerekes autókra szabtak.
A hagyományos csoportokba 30 főt várunk, a hobbiterepjárósra pedig 10-et, tehát összesen 70-en jöhettek.
Milyen feladatok lesznek, mit lehet gyakorolni?
A reggeli és a délelőtti tréningen három pályán lesz oktatás: lesznek rántópados gyakorlatok, szlalom, illetve lejtő- és hegymeneti pálya.
A SUV tréning ezúttal jóval hosszabb és komplexebb lesz: egyórás elméleti oktatással indul, ahol szó lesz a hobbiterepjáról vezetési sajátosságairól is. A másik két csoport feladataihoz hasonlóan itt is lesz rántópad, lejtmenet és hegymenet. Ezt egészíti ki a Hungaroring Cross pályás gyakorlás és az erdei vezetés.
Mennyit kell fizetnem és mit kapok a pénzemért?
A reggeli és a délelőtti, hagyományos képzések ára a korábbiakhoz hasonlóan 25 ezer forint, míg a SUV tréning 55 ezer forintba kerül. Utóbbinál az indokolja a többletet, hogy jóval hosszabb tréningről van szó, amiben helyet kapnak speciális, összkerekes autókhoz igazított feladatok is.
Milyen autóval jöhetek?
Fontos, hogy a jármű műszakilag legyen rendben, legyen üzembiztos, és ne legyenek benne széthagyott kacatok, amik az utastérben röpködhetnek manőverezés közben. A gumik állapota, profilmélysége is legyen megfelelő. Az sem baj, ha nincs blokkolásgátló vagy menetstabilizátor, instruktoraink az autó adottságaihoz igazodva mondják el a végrehajtás módját. És ahogy már a csoportoknál is említettük: a délutáni, SUV-s csoportba csak összkerekes autókat várunk, hiszen speciális feladatok is lesznek majd.
Jól hangzik? Jelentkezni itt lehet:
Találkozó a Hungaroring főbejáratánál, a parkolóban. Ha navigációval jössz, a főbejáratot add meg célpontként! Fontos, hogy a megjelölt időpontok a tréning kezdetére vonatkoznak, tehát akkor már kezdünk. Arra kérünk, hogy a gördülékeny lebonyolítás miatt a kezdési időponthoz képest nagyjából 30 perccel korábban érkezz a főbejárathoz, ahonnan csapatosan megyünk majd el a tanpályáig. A kezdési időpontokat már így írtuk ki, tehát a például a 8:30-kor induló csoport esetén elég ekkorra megérkezned, az eligazítás 9-kor indul.
Update: a hagyományos csoportok beteltek!
Jelentkezni az alábbi linkeken tudtok:
Totalcar reggeli tréning – 8:30-10:45
Totalcar délelőtti tréning – 11:00-13:15
Totalcar SUV tréning (csak összkerékhajtással!) – 12:00-16:30
Mindenkit várunk szeretettel!

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Itt a legjobban gyorsuló, utcai Skoda, ami valaha készült
A kétmotoros újdonság a legerősebb és legkeményebb Elroq, egyben a legjobban gyorsuló és leggyorsabban töltő Skoda, ami eddig készült.
- Hírek
Nyert egy 911 GT3 RS-t, részegen rommá törte
Az új tulaj nem volt okos, így hamar szomorú véget ért a pompás nyereményautó.
- Hírek
Alig 40-nel döcögött az autópálya középső sávjában egy fogalmatlan suzukis bácsi
De legalább végig indexelt. Részletkérdés, hogy nem akart sávot váltani.
- Hírek
Felveszi a kesztyűt a rendőrség: az összes elérhető traffipaxot bevetik
A ROADPOL egész Európát érintő sebesség ellenőrzési kampányhoz kapcsolódva 24 órás Speedmarathon is lesz.
- Hírek
Megjött a Tesla negyedéves eredménye és gyalázatos
Ennél mindenki jobbra számított.
- Technika
Most szombaton MűhelyPRN 300. adás élőben!
A 300. részt élő közvetítéssel ünnepeljük, tartsatok velünk!
- Közélet
Tömeges baleset az autópályán, de a károkozó ismeretlen - ki fizet végül?
Ha már fizetős az autópálya, nem lehetne, hogy valaki felelősséget is vállaljon az ott keletkezett károkért, amikor a károkozó ismeretlen marad?
- Hírek
Pánikszobát kapnak a Tesla-kereskedések az erőszakos ügyfelek és vandálok miatt
Így védenék az alkalmazottakat a támadásoktól.
- Közélet
Az F1-es Japán Nagydíj legnagyobb kérdései
Kétség sem férhet hozzá, hogy a Japán Nagydíj legnagyobb kérdése a Lawson helyére érkező Yuki Tsunoda teljesítménye lesz.
- Sajtóközlemény
1,4 millió egynapos autópálya-matrica kelt el 9 hónap alatt
Boldog szülinapot egynapos autópálya-matrica! Íme a tapasztalatok.
- Tesztek
Taszítanak a BMW-k? Ez a te autód!Teszt: BMW 120d - 2024.
Egy anti BMW-ben az a jó, hogy sztereotípiáktól mentesen élvezhetjük a bajorok részletekbe menő alaposságát, most éppen dízelmotorral.
- Hírek
Te adnál 4,5 millát egy sokat futott, vén Civic-ért?
A 34 éves Civic futásteljesítménye is combos, de azért így se véletlen, hogy valaki egy zsák pénzt adott érte.
- Hírek
Szétrúgott egy Cybertruckot, de biztosan megbánta
A férfi a tulaj szeme láttára abuzálta a Teslát, végül a Cybertruck kamerái buktatták le.
- Hírek
Súlyos baleset történt a Forma-1-es Japán Nagydíj szabadedzésén, ezért félbeszakították
Az Alpine pilótája 260 km/h-nál dobta el a versenyautót.
- Hírek
A Teslát másolja a Hyundai, de ezzel mind jól járunk
Az első ezzel szerelt modellek 2026 második negyedévében érkeznek.
- Hírek
Lenyűgöző, nyúlánk kupét és kabriót mutatott a Genesis
Mindkét pompás vonalú alkotás a Genesis G90-en alapul.
- Hírek
Így néz ki a használtautó-cunami a Dacia hazájában
Ömlik a használt autó a szomszédba.
- Hírek
Összefogás: az eddigi legnagyobb töltőhálózat épül Európában
A tervek szerint 1700 új töltő épülne, összesen 11 ezer töltőponttal, Európa 25 országában.
- Hírek
Rátett egy mae gerit a parkoló Puntóra az Audi A6
Nem tudjuk, hogy mi járhatott az Audi sofőrjének a fejében.
- Hírek
Még furcsább, megosztóbb a frissített Hyundai Ioniq 6
Bemutatták az új Ioniq 6-ot, de a műszaki részletek még váratnak magukra.
- Égéstér
10 milliós „olcsó” autók tárháza
A Hyundai Inster, a Dacia Bigster és várhatóan az elektomos Suzuki Vitara is nagyon jó ár/érték arányú autók lesznek, ám ma már ez is 10 milliós, vagy annál magasabb szintet jelent.
- Hírek
A Halálos Iramban egyik leghülyébb jelenetének eredetileg volt értelme, de átírták
2JZ motor egy MK4-es Suprában?! Na ne!!!!!!44NÉGY!!!
- Hírek
Astrával okozott káoszt egy idióta, de végül más autója tört rommá
Láncreakciót indított egy szabálytalan előzés, aminek a végén egy vétlen sofőr Volkswagenje tört bucira.
