Furcsa gyűlöletlevél - szabadversben

Apollinaire adatai nem publikusak

2010.02.24. 19:52 Módosítva: 2010.02.24. 19:57

Remélem, Cs. alaposan kiadta a mérgét, és már jobban van. A levélhez érdemben nem igazán tudok hozzászólni.

Talán csak annyit, hogy Cs levelében is felbukkan a magát makacsul tartó gondolat, hogy a bérfirkászt nálunk karakterre vagy flekkre vfizetik. A helyzet az, hogy nem. Belső munkatársaink havi fizetést kapnak, külsős szerzőinket pedig cikkenként fizetjük.

Hogy a levélíró milyen logikai láncolat mentén jutott azokra a következtetésekre, amikre, azt én meg nem mondhatom, de személyes adatait nem hozzuk nyilvánosságra, elvégre csak egy Cs-vel írta alá a kamu emailcímről küldött levelét. Kíváncsi volnék viszont az irodalmárok véleményére.

-------------------------------------------------------------------------------

személyes adataim,
ideértve az email és IP címeimet,
NEM PUBLIKUSAK!

Nagyon nagy kanyar van az agyadban,
tudod, szöglet, winkli, ezért is vagy winkler.
Hiába, névben a végzet.


Hogy miért is?

Egy országos hírű, hírhedtségű "autós szaklap"
(ha már eddig felkapaszkodtatok,
mert a sikeretek nem a "tudás"-ról szól,
hanem amolyan "vakok közt a félszemű"
(ostobák közt a félművelt)) császársága)
első embere miért is használ
- napi rendszerességgel
- tök feleslegesen, merő életérzésből, "menőzésből", kényelemből, ..
- hatványozottan környezetszennyező
járművet?
Jó.
Példát kell mutatni a népnek.
De ilyet?!?!?!


"átszámolok mindent Suzukira,
vagy lélegeztetőgépre,
hogy a nép is megkapja
a napi betevő demagógiáját"

Na.
Itt meg szeretnél legalább demagóg lenni,
de csak az öntelt gőg büfög belőled.

Régen "közvélekedési szlogen" volt a "Hülye trabantos!".
Ma már nincsenek trabantok, de vannak suzukik.
Most a "Hülye szuzukis!" a menő mondat.

Meglehetősen szánalmasnak, hogy:
- Ha egy autós ujságíró végképp nem tud miről írni,
pénzét meg a megjelent karakterszámra kapja, hát
leírja a varázsmondatot: "Hülye szuzukis!",
vagy vmi hasonló, pl. "Ruppótlan hülyegyerek!"
Ezzel ki van töltve a hasáb, dől a lé,
meg a jól végzett munka utáni elégedettség is......
Ír mellé tök mindegy mit, egész mást, csak úgy kitöltőnek..
A dieseles cikknek is - csoda és örvendetes, hogy volt neki
érdemi tartalma is - csak a mélytengeri puhatestüek
násztáncáról nem írt, de minden más benne volt.
Hogy mekkora gyíkok vagytok.

Mennyit fogyaszt az ujgazdag szimbólum trágyavas terepjáróm,
MERT NEKEM TEREPJÁRÓM VAN ÁM (primitív dicsekvés),
és külömben is hülye szuzukisok.
Na?!
Jó cikket írtam???
Vagy jogdíjat szeretnél, mert a te szerezted?

Az is szánalmas, ahogy a pórnép erre vevő, ráadásul Magyaroszágon extrém mértékben. Mert az mindenkiben természetes ösztön, hogy jobbak, szebbek, külömbek akarunk lenni mint bárki más.
Minden embernek, a kisembernek is kell a mentális kenyér, a sikerélmény,
és ha már nincs minek örüljön az életben, akkor szerez, csinál magának örömet:
- engem úgy hívnak, hogy: "Hűdeflancos(nemesi)nevemvan".
pl Kováts Vargha Kisch István,
Bvalyfucknádasalsóaljay Tahomák Verszaccccsy
- jaj de szép az ingem, telefonom,
divatszar semmivel sem jobb iPhone-om van.. iPod iPhone iPad iShit
- izmos vagyok, szép és nagy melleim vannak,
és olyan cinkeltdobókockás a hasam hogy hatost, azaz hátast dobsz tőle..
gyönyörű és milyen "egyedi" "sármos" a mintára nyírt
pofaszőröm, pinaszakállam van... a kecske seggén legalább kevésbé nevetséges
- nekem Zaporozsecem van ám, nem szar trabantom,
- nekem opelem van ám, ami már kis ferrari, nem ám szar suzukim
- "na most jól kib..k vele, nem megyek ki az előző sávból",
vagy "ha előzni akar, én is nyomom a gázt", hagyszopjon a géé,
"nehogy mán' egy lada,tico,suzuki,..  elkerüljön, leelőzzön
- Minden műkopasz, mesterséges szőke, bájgúnár-borosta,
bájgúnár-szakáll (a f.szm köré is tudnék mintát nyírni)
nem több az elemi erővel feltörő beteges feltűnési viszketegségnél.
- A "Külömben is mindenki más hülye!" - vallást is sokan gyakorolják.

"A suzuki a Ti autótok!" mondat így teljes.
"A suzuki a Ti autótok, én meg egy ostoba beképzelt köcsög vagyok."

A régi suzuki swift-et (nem kocka) a 80-as évek 2. felében tervezték,
és olyan is. Törése pont mint a II-es golfé, se nem jobb, se nem rosszabb.
Felszereltsége: amit kért a vevő. Egyébként egy olyan kisautó, ami nem is akar nagyobbnak látszani. Nem akar nagyravágyni mint az a népautó, ami státusszimbólum akart lenni, és keletebbi csórikámországokban, pl. nálunk, az ostoba márkamajmok között ez kicsit sikerült is neki.
A swiftet csak az nézte le, aki
meg sem tudta venni,
nem ismerte
ostoba márkaillúzióban élt, él.

Nem mellesleg most a válság hatására sok minden megváltozott
főleg a hitelek terén, és aki eddig jó pár évig a céges, vagy
családi kölcsön passath-ból, mini-ből, vagy bármilyen más vasból
nézett keresztül fábián, aveón, és főleg swiften, az most lehet
hogy a buszmegállóból nézi irigykedve még a kereklámpás ladákat is.

Robikám egy pár évig nagyon rád férne ez az életérzés, hogy focipályányi arcod normálra zsugorodjék.

Egyébk. továbbra is bunkózzatok csak a saját olvasóitokkal..
(hülye suzukis, ruppótlan hülyegyerek)
Okooooos.

Pontosan ez az amit ebben a kbasztt ország sok-sok állapolgárában gyűlölök.
Süt belőlük a
- a gennysárga irigység mindenre, ami nincs, arra is
- jól kibsz mindenkivel
- kizárólag a TILTÁS az ami egyetlen az is elsorvad idegsejtjének "eszébe jut" Pl. kamionnal előzni tilos szakaszok helyett, az "szigorúan az előzés idejére megngedni 100km/h a 90 km/h helyett, de a gyökér ezt nem is értené..

Mint "vezetőink", a politikusok, és hivatalnokok.
Gondold csak végig, aki kitalálta, megszavazta, tehetett volna ellene, de..
mindnek:
regadó    AJKA
műszaki+eredetv AJKA
arisjus   AJKA
balaset+kötelezőműszaki AJKA
üzemanyagár AJKA
az ország letarolása AJKA
szmogriadó AJKA
parkolás AJKA
...

és ezekkel  a "Hülye <akárki>" cikkekkel
ti is beálltatok az AJKA sorba.

A szomgriadó:
a mai felfogás a megváltást a
- az autógyárak innovációjában
- az autósok pénzében
- az autósok belátásában
- tiltásban
látja. Meglehetősen beszűkült, korlátolt felfogás.

1. legyen szüksség kevesebb kilométerre.
1.a A legtöbb ember találjon megélhetést lakhelye értelmes közelségében.
(minden 4-ik dógzó ne JÁRjon "pestre" az EGÉSZ ORSZÁGBÚÚÚÚ)
1.b Fogyasszunk helyben. Vizet ne vigyünk a Kálimedencéből Debrecenbe.
pécsi tejet Miskolcra, spanyol sárgarépát magyarnak átcsomagolva bárhova..
2. lehessen a fővárost elkerülni, teljes M0
3. elegendő és megfelelő P+R, hozzá elfogadható áru és szinvonalu tömegközlekedés
4. a Budapesti lakóingatlanok fűtésének
hatásfoka? korszerűsége? milyen?
Márpedig a szmog közel felét a szar fűtés termeli. (Pont)
Miért csak az "autós" az, akit lehet még tovább nyúzni?

Mindez csak a megfelelő jogi/gazdasági környezeten múlik,
ami a -jogkövető magatartással is- megfizethető és kiszámítható közterheket jelentene. De ezt a politikusaink -az összes- vagy fel sem fogják, vagy saját zsebre ellenérdekeltek.

Vidék annyi fejlesztést kap, ami Budapestnek érdeke.
Első autópálya: M7 = A "pesti" tudjon nyaralni.
Budapestet magát is agyatlanul fejlesztik,
M0, azaz 1942 - 2010  és nincs kész.

De legalább szétverték a mezőgazdaságot, "mert az komcsi vívmány",
minden üzemet eladtak, szétvertek..
MOST 2010ben ha lemész a 2es metróba, ott öntvénytábla és cirillbetü van/volt minden kocsi oldalán.

A magyar mezőgazdaság szétverésével:
- a magyar termék nem jelenik meg nyugat-eu-ban,
a francia és holland parasztok legalább nem haragszanak/tüntetnek
ellenünk is
- mi legalább jól megvásároljuk az ő termékeiket, piacuk leszünk,
mennyire is szeretnek minket?

de legalább a pórnép megélhetését elvették,
közel 100% munkanélküliség sok-sok településen..

és így tovább
és így tovább
és így tovább
és így tovább


De legalább Winkler Rőbert is nagyon trendi,
hogy személyesen és "munka"társain keresztül
még jól belerúg társadalmunk adhoc kiválasztott
kisebb nagyobb csoportjaiba.
"Ruppótlan hülyegyerek"
"Hülye suzukis"
"Bunkó ujgazdag terepjárós"
...

Mégegyszer: személyes adataim továbbra sem publikusak.

szia:
Cs