Nem mondhatok mást, mint köszönetet Dávidnak, hogy megosztotta velünk ezt a képsorozatot. Egyértelmű, hogy a Marea a kilencvenes évek legalulértékeltebb típusa, hiszen nem csak pályaautónak, de kabriósított sztreccslimónak is kiváló alap, mint kiderült.
Feladó Dávid
Címzett Stump András, Vályi István
Dátum 2015. december 6. 18:44
Tárgy Hosszított Marea KABRIÓ
Sziasztok,
Nemrég szerencsés módon betekintést nyerhettem Capri közlekedésébe amit szeretnék megosztani veletek.
A hivatalos taxiszolgáltatónak elég érdekesek az elvárásai: az autó legyen hat személyes és kabrió. Nem hittem a szememnek, mikor megláttam, hogy a flotta gerincét nyújtott, vászontetős Mareák és szintén top-choppolt Nissan Serenák alkotják.
Capri közlekedése nem csak a taxik miatt különleges. A Mareak csak a felkapottabb helyeken járnak, mivel a sziget utcácskái a magasabb részeken jó esetben 1-2m szélesek. Ezért a naponta Nápolyból érkező árut a boltosok apró köz-villanytargoncákkal viszik tovább rendeltetési helyükre. Az eldugottabb helyekre a mentőautó sem jut el, ezért a kórházba a nehezen mozgó betegeket a targoncák tolókocsi-szállító verzióival viszik.
A buszközlekedést pedig Iveco teherautókból épített kisbuszokkal oldják meg amelyek, kis "karaván szerájukból" indulnak a sziget minden csücskébe, hogy az odaúton a frászt hozzák a turistákra a többszáz méter mély szakadék szélén egyensúlyozva.
Üdv:
Dávid