Feladó Gergely
Címzett Papp Tibor
Dátum 2017. július 10. 9:22
Tárgy 540i tesz
Szia,
A ma reggel kikerült 540i teszt olvasása közben kialakult kíváncsiságom enyhítése végett írok. Tényleg érdekelne, hogy mi miatt kapott 3 bekezdést a “nem tolat be akárhova” jelenség, hogy miért ez ihlette az alcímet és még magát a cikk címét is? Mikor mindössze az “Automata fékezés tolatáskor” menüpont mellől kellett volna csak kivenni a pipát.
Cinikusnak tűnhet a levelem - és valószínű sosem kapok rá érdemi választ -, de tényleg és őszintén érdekelne, hogy
- időhiány
- felületesség
- clickbait tartalom
- egyéb..?
vagy mi más állhat amögött, hogy 2017-ben a totalcar így tesztel és egy nem létező - ámbár kétségkívül hangzatos - “problémára” fűz fel egy teljes cikket. Annál is inkább, hogy feltehetően pontosan tudjátok(?), hogy kikapcsolható a funkció. A “rakjuk üresbe és toljuk be” résznél váltottam emailra, most megyek továbbolvasom...:)
Bízva válaszodban,
Üdvözlettel:
Gergely
- egy rendszeres olvasótok
Kedves Gergely,
mint írtam, nem tartom kizártnak, hogy valahol kikapcsolható a funkció, ellenben mérhetetlenül zavar, ha az autó valamilyen funkciója bármit meggátol a vezető határozott szándéka ellenére. Nem tudom, megvolt-e az Airbus A320 hivatalos bemutatójának a balesete, ahol a drive by wire rendszer nem engedte a pilótának felhúzni a gépet. Azóta remélem javították a szoftvert, mert ma ülök fel egy ilyenre :)
Tehát amennyiben az autó befékez, én meg kitartóan mégis mennék hátra, az erősen arra utal, hogy mennék hátra. Ez esetben az a minimum, hogy magától dobja fel a kérdést, hogy:
Te majom, úgy látom, tolatnál még. Kikapcsoljam? Igen - Nem
Ahogy egyébként figyelmeztet, hogy üresbe raktad a váltót, jajaj? Mi lesz most? Mind meghalunk?
És nagyon nem szeretném megtudni, mikor bírál felül az autópályán, ahogy például Stump Bandi biciklist kikerülő manővere az E Mercivel, ahol nemes egyszerűséggel visszahúzta a kormányt a bringásra az autó. Értem én, hogy indexelnie kellett volna, de van az a hirtelen manőver, amikor erre nincs idő, ezért nem feltétlenül kell megöletni valakit a sofőrrel. Pláne, ha az autó úgy körbe van radarozva-kamerázva, mint ezek a kocsik.
Egyébként az egyik munkacíme az volt a cikknek, hogy Itt te csak hülye lehetsz.
De lehet, én látom rosszul.
Üdv
pt