Münchenben is tartanak néha céges bulikat, ahol elengedik magukat a barna köpenyes mérnökurak. Más magyarázat legalábbis nincs a most következő M3-asokra.
30 éves az M3, ennek kapcsán úgy döntött a gyár, hogy újrafotózzák a legérdekesebb M3 tanulmányokat, amik nem valósultak meg.
Az első M3-asból, azaz az E30 M3-ból 5000 darabot kellett eladnia a BMW-nek 12 hónap alatt, hogy részt vehessenek vele versenyeken.
Ez a kabrió-pickup minden bizonnyal az E30-as átépítések egyik legvadabb hajtása. Először kétliteres, később az M3 2,3 literes motorját szerelték az orrába.
Ki mondta, hogy egy fiataloknak szánt autó nem lehet erős? Így került a '96-os Compactba az E36 M3-as 3,2 literes, 321 lóerős motorja.
A beltér sem maradt érintetlen. Az ülések árulkodnak, hogy nem egy 316-os Compacttal van dolgunk.
Már a korábbi M3-asok kapcsán is sokan tették fel magukban a kérdést, hogy miért nincs kombi változat.
Az építő csapat vezetője, Jakob Polschak bevallása szerint a kombi M3-as E46-nak egyetlen célja volt : megmutatni, hogy apró nehézségek árán, de ezt is meg tudja csinálni az M GmbH.
Az E30 pickup utána az E90-ből is készítettek egy ilyen tanulmányt.
A németeknek is van humorérzéke. Erre bizonyíték, hogy április elsején a Nürburgringen is megjáratták az E90 pickupot.
Forrás: Motor1