Tízsebességes váltó, hipermodern hibridhajtás, folyamatosan fejlődő önvezető rendszer, 23 hangszóró és minden, amit egy japán luxusautó adhat.
Milyen a Subaru Impreza, amikor nem tüsszög a turbó és nem sikít a gumi?
Az élet a németeken túl: a hiperúj, bizonyító-Hyundai, az i30 kompakt a szintén harmatosan friss, új szemléletű Honda Civic ellenében.
Szeretjük az újhullámos Volvókat, még a dugong XC90-est is. Ellenben, ha nem érzed magadénak a kéttonnás hegyomlások terelgetését, a Volvo megcsinálta a legjobb kompromisszumot.
Kimondhatjuk – Európa legkeresettebb autói jelenleg a kisméretű szabadidőautók; ide csöppen most be a második generációs Subaru XV. És szembemegy minden divattal.
Sose gondoltam volna, de most férfiasan bevallom: felizgultam egy koreai autóra. Egy babakék Hyundaira.
Úgy néz ki, mint egy terepjáró, olyan praktikus, mint egy Golf, olyan ügyes, mint egy Volkswagen. Semmi sem mentheti meg a sikertől.
Van egy sanda gyanúm, hogy aki közepes méretű szabadidőautóra vágyik, azzal a sokféle finomsággal, ami egy olyannal jár, nagyjából valami Karoq-forma cuccra gondolhat.
Pont mint a gyors kaja: hiába volt már meg ezerszer, nem tudnád felidézni mi ez. És ez nem feltétlen baj.
Már csak az a kérdés maradt: ha a Peugeot tervez szabadidőautót az Opelnek, de utóbbi alaposan belenyúl, milyen kocsi lesz a vége?
Az egyik fejlesztő egyenesen a BMW-től jött a Kia Stingerhez, és Tannisban pont akadt egy 5-ös BMW, ezért meg is néztük, van-e félnivalója a németeknek.
Nyugodtan kijelenthetjük – a Single Frame-maszk végre akkora lett, hogy teljesen felfalta a legújabb Audi A8 elejét. Mi nem voltunk veszélyben: azt a részt teszteltük, ami mögötte volt.
Minden Opel Peugeot lesz? Vagy Citroen? Egyáltalán, csőd-e ez az összeolvadás PSA és Opel között, vagy ellenkezőleg - egy új autóipari erőközpont van kialakulóban?
Nevében szentségtörés, formájában izgalmas, technikájában elavult. Mit is akar Mitsubishi az Eclipse-szel?
Minden jel arra mutat, hogy ha eddig valami Corsa-Fiesta-Fabia-Yaris-szerű kisautód volt, a következőnél lépni fogsz. És jó eséllyel valami ilyet veszel.
69 autó, 31 típus, sokuk annyira friss, hogy félig-meddig még kézzel rakták őket össze. Mi pedig bármelyikbe beleülhetünk. Nincs még egy olyan újautós esemény, mint a Tannistest.