Alfa TZ kint pitstopon, elment egy henger, de mindenki vidám
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
A műszerfal itt tényleg egy fal, műszerekkel
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Chevronok leszedett orra, a háttérben egy gyári Porsche 924 GTR versenyautó, mai értékén olyan félmillió euró
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Nem ment át a gépátvételen a légterelő. Sebaj, alucsíkok, popszegecselő, sarokcsiszoló elő, máris kijavítva a hiba pár új elemmel
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Ez nem egy BMW M1. Ez egy Procar BMW M1, a versenykivitel. Van belőle kettő is
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
És igen, a bejáratnál ott a ruhakölcsönző, aki későn kap észbe
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Sokan csalnak így - Duct Tape-pel teszik kényelmessé az ülést. Lol
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Semmi csak egy BMW M3 E30-as blokk új környezetben
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
A világ egyik legfontosabb, ha nem egyenesen A Legfontosabb versenyautója ez a hosszú fenekű Porsche 917. Látják a nevet? Richard "Dickie" Attwood 1970-ben ezzel a konkrét autóval nyerte meg a Le Mans-i 24 órást. . És persze Vic Elford
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Ezzel a 917-essel (konkrétan) kezdődött a Porsche végeláthatatlanul hosszú Le Mans-i (sebringi, C csoportos ésatöbbi) egyeduralma a pályákon
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
A 911 2.0-széria vár bevetésre
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Klubok is felvonulnak, ezt ki nem találják, a BMW Isettáé
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Opelék is kitettek magukért, nemcsak Dakar-autó van, de GT, sőt, igazi Bitter CD is
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Egy másik M1-es. Bitte ein Pivo!
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Oké, a Lola is tudta a sirályszárny-trükköt
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Itt nem a lóerő a lényeg, hanem a cukiság. Honda Dax-csorda
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Oké, honnan lesz még egy hengerünk az Alfa TZ-be?
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Csak egy hathengeres Maserati 300S, lehet oszolni
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Puszika az E-Type-tól
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Ez a 924 GTR-blokk ugyan csak kétliteres volt, de nem holmi éti-, inkább afrikai bozóti csiga van rajta oldalt. Igen, 400+lóerős, és bírja sok ezer kilométeren át
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Az ott az olajtartály a 924 GTR-ben
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Porsche-felni és a dísztárcsa. Valójában nem dísznek van, hanem ez viszi be turbinaként a hűtőlevegőt a fékekhez
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Nem kevlár, hanem üvegszálas műanyag mindenütt. A pilóta meg jobb, ha nem hord fülbevalót, mert lenyeli a turbóhűtés. Ez itt amúgy egy 908-as Porsche
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Most már azt is elárulhatom, a valódi Brian Redman valódi Porsche 908-asa. A csávó, ha valaki nem ismerné, sokszoros Le Mans-i versenyző, emellett kétszer nyert Sebringben és háromszor Daytonában
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Nem a két rugóstag az érdekes a TVR Grantura hátsó futóművében, hanem hogy versenyautó, de a szabályzat miatt maradnia kellett dobfékesnek. Viszont legalább jó vastag csövekkel hűtik
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Vannak belső- (Otto, dízel) és vannak külsőégésű (pl. gőz-) motorok. Mint ahogy úgy látszik, vannak belső vízhűtéses és külső vízhűtéses motorok is
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Borrani-felni központi anyáját szigorúan csak rézfejű kalapáccsal ütjük!
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Néhány kipufogó a Ferrari 250 SWB-n
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Most egy perc néma csend. Ferka 250 SWB, belül
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
A mezőny legkevesebb hengeres, legkisebb lökettérfogatú, de korántsem legesélytelenebb és messze nem a legolcsóbb autója. Egy kéthengeres, léghűtéses, alukarosszériás Panhard-versenyautó, amellyel Le Mans-ban is indultak
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Michelangelo? Pigalle? Da Vinci? Dehogy, csak egy Maser 300S blokk 1957-ből. Ennél sok szebb tárgy nincs a világon
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
'57-ben még dobfékes volt a Maserati, de a fék hűtése emberetelenül komoly
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Csak egy benzintank. Vagy talán egy szobor? Ja nem, az a kocsi orrában volt már
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
904-es Porsche és az ő középmotorja hat bokszer hangerrel
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Ugye, milyen szép az Alfa Romeo elcsépelt Busso-féle blokkja? Naja, nem véletlen, hogy klasszikussá vált már harminc éve
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Csak szólók: a Busso-motoros Alfa Zagatóban az a piros vonal a száznál valójában tízezret jelent. Igen, százszor száz - ennyit forgott a négyhengeres 1962-ben
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Néhány tisztességesen beöltözött versenylátogató. Mindenki hasonlóan jön, ugye?
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Egy szétszedett és egy egyben levő Lola a felnirakás mögött
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
A Porsche 908-as kipufogói
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
És egy szokatlanul rövid, vastag, két kardáncsuklós és egy középső hardys Porsche-féltengely. Mi ez, ha nem művészet?
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Az ott nem szülinapi torta, hanem egy légszűrő és egy De Tomaso Pantera GTS-hez tartozik
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Nyüzsgés a bokszutcában - holnap nagy meccsek jönnek
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
De miért az orrát állják körbe a 911-esnek? Hiszen a motorja hátul van...
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Fodrászat is van, korhű! Én kihagyom, asszem, de lesz, akivel tudnak kezdeni valamit
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Norbi fiam kedvenc 910-es Porschéje
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Nem vitték túlzásba a műszerezettséget
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Mindennél szebb a 910-es eleje
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Állítólag hat színpadon van élő zene, én négybe keresés nélkül belebotlottam a nulladik napon. És mindenütt jó a zene!
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Két C csoportos Silk Cut Jaguar egy helyen. És az Magyarország!
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Van, aki a műszerhez festi az autót
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Nagyon készültek a Hungaroringre
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Pár hűtő, nem is érdekes
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Jelentkezzen, aki látott már diffúzort! Ford Focus ST? Ehhh... Civic Type-R? Szánalmas. Ez a DIFFÚZOR!
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Mintha ezen a 02-esen nem teljesen gyári szélességű gumi lenne
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Van, aki nem tuc-tuccal, hanem mással tömi meg a BMW-je csomagtartóját
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Legyen ám tiszta, nehogy összepiszkolódjon a szalagkorlát! Csak vicc, remélem, nem fog
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Motorcsere a 906-osban
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
250 SWB és Bizzarrini együtt. Ritka látvány
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
A Bizzarini kilincsét vajon miből készítették? (Ellopták a nagyanyám kiskanalát?)
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Hogy a vezető is kapjon levegőt
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Ezt az emblémát érdemes jól megjegyezni, mert nem jön szembe minden autón. Livorno, te édes istenem
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Kicsit hiányos már az Alfa TZ orra, de így még állatabb
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Karotta Hangyásza is kint van, bár nem a TC standján. Talán mert nekünk nincs is
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Aggyegycigit. Vagy ez nem öngyújtó?
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar