A rettenetes családi szükség-szedán műfaja mifelénk kihalófélben van, de a világban még számos ilyen borzalmat kínálnak, igazi pénzért. Kiosztjuk a Renault Thalia-emlékdíjakat.
Az esemény, ami ESP-t, gyalogosvédelmet és érintőkijelzőt maximum nyomokban tartalmazott, mégse volt még ennél nagyobb rock&roll itthon.
Igazán nem kell érte messzire menned. Lapozd végig a galériát, és megérted, miért mondjuk: hétvégén a Hungaroringen a helyed.
Olvasónk, Kiss Krisztián hívta fel a figyelmünket erre a nagyon érdekes sportágra.
A pici osztrák falu főterén összegyűlt szűk kétszáz autó olyan 25 milliárd forintot érhetett összesen. Ez saccra egy budapesti kerület, mondjuk Angyalföld összes autójának értéke. De nem ez volt a baj.
Hello Totalcar,a hétvégén volt szerencsém nézőként részt venni az Arosa Classic Car oldtimer rendezvény egy napján, ahol lőttem egy-két képet, küldök párat mellékelve, hátha feldobja egy-két szerkesztőségi tag napját, ha végigpörgetik.A rendezvényről annyit kell tudni, hogy minden évben augusztus végén összegyűlnek a svájci Graubünden kanton Arosa településén a svájci és egyéb nációjú gépbarátok, hogy a tulajdonukban lévő 40-50-60 éves vagy még idősebb gépeket jól meghajtsák a szerpentineken.
Mi a fennköltebb érzés? Múzeumban agyonpolírozott gépeket nézni kordon mögül, vagy ugyanezen gépeket látni és hallani teljes gázzal eltépni az orrunk előtt? Legendát kreálni és filmet vetíteni magunknak vagy megélni az olajszagú autóverseny-hangulatot? Nem kérdés.
BMW 635i túrakocsi Agyam hibaüzenetek dobál, a memóriám sivítva keresi az adatokat, ahogy pörög bennem a biovinyó, hogy felidézze, amit látott.
Ha úgy vesszük, az NSU egy megölhetetlen kisautó. Német, léghűtéses, farmotoros, mint a Bogár. De ez 180-at megy, átszeli Európát, ott versenyt nyer.
Eddig tudták a piacon tartani a Skoda első igazi sikermodelljét: az Octavia első generációja az ősz folyamán tűnik el a kínálatból.
Április köztudottan a bolondok hónapja, így hát nem csoda, hogy pár – autóbuzériával kellően megfertőzött – ember úgy döntött, éjjeli átlagtartó versenyt szervez április 30.
A Volkswagen visszatérhet a szűkség-szedánok piacára, a Renault Thalia és a Chevrolet Aveo babérjait megtépázni.
Egy legenda, az 1973-as Carrera RS 2.7 szellemét idézi meg a 911-es limitált különkiadása.