A GR Yaris nem viccel!
Az utóbbi évek egyik legváratlanabb autóipari húzása a Toyota GR Yaris volt. Nem, ez nem csak egy erős Yaris, hanem önfeledt mérnöki ereszd el a hajam, rendes technikával, alibizés nélkül. 265 turbós lóerő, hatos kézi váltó, összkerékhajtás, sperrdifi az első és hátsó tengelyen, ráadásul alá tették az egy mérettel nagyobb Corolla futóművét, meg még a tetejét is lecsapták, utóbbi mellesleg szénszálas műanyag. A GR Yaris a Mitsubishi Evo sorozat és a Subaru Impreza WRX autóinak legszebb emlékét idézi, tulajdonképpen a megjelenése pillanatában vált klasszikussá. És most itt van a pályánkon, és azt csináljuk vele, amiben a legjobb:
A nyereményjáték-szabályzat itt érhető el.
A műsor támogatója a Szakál Metal, az Eneos olajok kizárólagos importőre.
A korábbi eredményeket itt láthatod:
Sofőr | Autó | Pálya | Gumi | Hiba | Köridő |
Bessenyey Zoltán | Kétütemű versenygokart, kézi vezérlésre átalakítva | száraz | verseny slick | 0 | 01:10,519 |
Kiss Norbi | Škoda Octavia | száraz | nyári | 0 | 01:12,90 |
Kachichian Lucienne | Mini Cooper S | száraz | nyári | 0 | 01:14,95 |
Zbisko Péter | Skoda Octavia 1,4 TSI rendőrautó | száraz | téli | 0 | 01:15,412 |
Szabó Kálmán | Audi A6 V6 TDI Quattro | száraz | nyári | 0 | 01:17,562 |
Novoth Tibor | BMW 323ti | száraz | nyári | 0 | 01:18,473 |
Gyurján Gergő | Subaru Libero | száraz | nyári | 0 | 01:25,526 |
Polgár László | BMW i3 | száraz | téli | 0 | 01:27,438 |
Hetyési Zsolt | Nissan Serena | száraz | szakadt nyári | 5 | 01:39,376 |
Dobó Kata | Nissan Leaf | száraz | nyári | 0 | 01:42,759 |