Indul a Tokyo Motor Show
7.30-kor indul a Kanko busz (igen, végre nemibetegségen utazunk) a Tokyo Motor Show-ra. A helyszín az új városrész, amit a tenger feltöltésével kaptak a tokióiak. Szupermodern, extravagáns – nem csoda, itt minden fiatalabb tízévesnél, leszámítva talán a tengervizet és a levegőt. Ahogy a busz kiköp a kiállítóterületen, fura jármű kanyarodik mellénk. Egy Piko holdjáró és egy postás furgon keresztezése, némi Mad Max-beütéssel. A tévések autója az, a hátulján a kupola alatt Karotta szerint antennák laknak. Lehet, hogy egyenesen a műholdakra nyomja az adást? Itt minden lehetséges...
Ahogy caplatunk a bejárat felé, sorra látunk olyan autókat, amelyeknek a fenekén szinte még ott a koncepció-tojáshéj. Már a buszból szpottoltunk egy Nissan Leafet, de itt van még kettő, nem túl messze egymástól. A bejárat előtt kicsivel pedig ráakadunk az első Honda CR-Z-re is – élőben, pláne ebben a modern, felhőkarcolós környezetben igazán zsír.
És felfedezzük rajta a CRX-nördök kedvenc jelét, a lángsörényű unikornist is. Ajjaj, ez az első, amit látunk belőle forgalomban, és máris...? Mindenesetre állat jól néz ki, ha nem tudnám, hogy egy piszkált Insight van benne, kéne is. Így csak egy jó tuning jut eszembe: kivenni a VTEC 150 lovast egy rozsdás CRX-ből, betenni ebbe...
Felbukkan az Entrance, élesítjük a gépeket, Karotta a videót, én a fotómasinát. Hosszú napnak nézünk elébe, a Nissannál kezdünk, a Toyotánál folytatjuk, közben valamikor posztokat írunk (ezeket például), elküldjük (mert a sajtószoba a működő internet ígéretével kecsegtet), mellesleg lesz négy interjúnk is. Hurrá. Karottától rövidesen jön majd az autókról is.