Az autóreklámok között időről időre felbukkannak érdekes, vicces alkotások. Előfordul azonban, hogy a marketingesek nagyon mellényúlnak, és a hirdetés inkább furcsára, esetleg ijesztőre sikerül. Most például a Hyundai Sonatát próbálják népszerűsíteni egy szokatlan videóval.
Az alig több mint másfél perces kisfilm főszereplője egy robottestbe zárt gyermek, az Exobaby. Segítségével az új Sonata újdonságaira igyekeznek rámutatni. Ilyen többek közt a parkolóasszisztens, a holttérfigyelő, vagy éppen az útpadka-érzékelő rendszer is. Már maga a robotgyerek mozgása is bizarr egy kicsit, de ezt még fokozzák azzal, hogy a család kutyája lelöki őt a lépcsőn.
Ha pedig még ez sem lenne elég, a csúcspontot a bilizés jelenti. Így szemléltetik ugyanis a koreai gyártó intelligens csomagtartónyitóját. Ez a rendszer akkor segít, ha teli kézzel érkezünk meg az autóhoz, és csak bűvészmutatványok árán tudnánk felnyitni a csomagtérajtót. Ha ugyanis három másodpercnél tovább állunk az autó mögött, egyméteres távolságon belül, akkor automatikus kinyitja magát. Ehhez természetesen arra is szükség van, hogy nálunk legyen a kulcs.