A Veyron motorja igazi műalkotás
A bemutató után tíz évvel gazdára talált az utolsó Bugatti Veyron, a Genfi Autószalonon pedig mi is láthattuk azt a példányt, amellyel befejeződött a gyártás. Összesen csupán 450 darabot készítettek a szupersportkocsiból, amelynek utódján már dolgoznak a mérnökök.
A négyturbós, W16-os motor igazi különlegességnek számít, amelynek ráadásul magyar vonatkozása is van. A fejlesztésben ugyanis részt vett Hanula Barna is. Most egy ötperces videó segítségével nyerhetünk némi betekintést a gyár munkájába, és láthatjuk, milyen precizitással és odafigyeléssel készült el minden egyes darab.
Ahogyan arra az efféle videók készítői egyre inkább ráéreznek, ezúttal sincsenek zavaró effektek, a figyelmet elterelő zenék. Csupán az üzem atmoszférája, a szerszámok csörrenése, gépek zúgása. Öt perc nyugalom és kikapcsolódás szombat délutánra.