A két turbónál már csak a kézi váltó érdekesebb ebben az R8-ban
Nyolchengeres motorral és kézi váltóval is lehetett még első generációs Audi R8-ast venni, de a 2015-ös Genfi Autószalonon bemutatott második R8-ból már csak az 5,2 literes V10-es motorral és 7 sebességes duplakuplungos automatával szerelt verzió készült. Így is fantasztikus autó, hiszen egyre kevesebb helyen élvezhető a pörgős szívómotor, amivel önmagában megadja a tökéletes sportautó élményét.
Nem mindenki maradéktalanul elégedett ezzel a formátummal, de nekik is van megoldás. Az amerikai Charlotteban működő Underground Racing éppen az olyan Lamborghini Huracan és Audi R8 tulajdonosokra épít, akiknek kevés a több mint 500 lóerős teljesítmény. Sokadik turbós átépítés helyett ennek a 2020-as Audi R8-asnak a tulajdonosa valami különlegesebbet szeretett volna. A két csiga mellé nyitott kulisszás kézi váltót szereltek be, ami egy 2012-es R8-asból származik.
Megmaradt az autó gyári összkerékhajtása és a tuningcég szerint a kuplung is utcai használatra alkalmas, így továbbra is jó érzés vezetni. A középkonzol kialakítása nem épp erre lett kitalálva, de igyekeztek a lehető leginkább gyárias megjelenést elérni a váltókonzollal. Továbbá temérdek időt fordítottak arra, hogy az autó elektronikája üzembiztosan működjön a hárompedálos átalakítással.
5,2 literes, V10-es motorja az Underground Racing bevált kétturbós rendszerét kapta, így 1500 lóerős, valamint drift módot is programoztak rá, hogy biztosan gyorsan füstté váljanak a központi anyás Performante felnikre szerelt gumik alóla.
Visszapillantó
Ha megnéznéd, milyen az élet az Audi R8-assal, akkor van neked itt egy videó!