Van egy szűk réteg, akiknek valamiért az csípődött be, hogy elektromosítani kell. Mindent. Bármit. Talán csak azért mert meg lehet tenni. Nem kell messzire menni, talán elég, ha csak annyit mondunk Gréta. A műfaj nem teljesen új, és akad mindenféle vadhajtása. Amerikai, európai és japán klasszikusok árasztják magukból az amperszagot.
És mit ad nekünk az elektromos hajtáslánc? Nyomatékot. Szemtelenül sokat, kérlelhetetlen berobbanással. Szinte kiált azért, hogy valaki sivatagi rombolót készítsen belőle. Don Swadley meghallotta a hívást, és összeházasított egy Tesla Model 3 elektromos motort egy Can-Am Maverickkel.
Az akkumulátor csomag tíz darab, Chevrolet Boltból származó elemből áll, egyenként valamivel több, mint 30 kilogrammot nyomnak a mérlegen. Ez jelentős tömegnövkedést jelent a 900 köbcentis Rotax blokkhoz képest. Ezért cserébe 200 kilométernyi csendes móka jár. Járna, ha nem az abroncsokat hallgatnánk, ahogyan harapják a homokot, ami egészen különleges hanghatásokkal jár.