Rohantok, rohanunk, kávé mellett, buszra várva pörögnek a hírek. A totalcaros "Ma is tanultam valamit" cikkeket gyorsan fogyasztható formátumnak szánjuk, amik mentesek a hasonlatoktól, körmondatoktól és egyéb időrabló ármányoktól. Nem kell izgulni, ezek nem válnak az ún. mondatokból álló cikkek kárára.
56
Galéria: Miért Kacsa a Kacsa?
A Kacsa mára ikonná vált, méltó kultusszal és méltó árazással, de tudtad-e, hogy:
- elásták a prototípusokat, hogy ne találják meg őket a nácik
- az ős 375 köbcentis kéthengeres 9 lóerőt produkált
- bár a feneke úgyahogy cseppalakú, nem aerodinamikus: együtthatója 0,51
- az ablaktörlő sebessége az autó sebességével arányosan változott
- az animemágus Mijazaki kedvence
- az üzemanyagszintet nívópálcával kell nézni, nincs külön mutatója
- a Kacsa becenév közmondásosan egy holland újságírótól származik, aki rút kiskacsának nevezte, hogy kiemelje a kortárs gyönyörű Citroenekkel vetett kontrasztot
Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel és hamarosan jön a következő!