A Volvo, a Peugeot, a Fiat és a stuttgarti Frankenstein után irány Bajorország. Sorozatunkat ezzel a BMW-re tapasztott, látszólag kézműves itatóval és egy agyonhúzott pótféklámpával folytatjuk. Csabi, a kép beküldője 2019 óta őrizgette a fotókat, és már pont kiszörnyülködte magát bennük, mire meglátta a felhívást és átdobta emailben a minap.
Az E30 ára manapság az egeket csapkodja, pláne, ha kupéról van szó. Esetünkben épp ezért tűnik komoly szentségtörésnek a barkács tuning, hát még, ha tudnánk, hogy mibű van? Fából? Műanyagból? Netán üvegszál? - a karbont mindenesetre kizárnám, és várom a tippeket kommentben.
Az alkotó biztosra ment, a szárny külső pereme alá szivacshoz hasonló anyagot ragasztott, a pótféklámpát pedig az örökkévalóságnak rögzítette két alátétes csavarral, amit nem volt rest jól meghúzni sem.
Viszont! - a JSZP-ből lekérve azzal szembesülünk, hogy utolsó vizsgáján már molesztálástól mentesen, vagyis szoborpark nélkül szerzett újabb két év legalitást az utakra. Ez alapján joggal gondolhatjuk, hogy a tulaj jobb belátásra tért, így most ünnepélyesen feloldozom a világ autós közössége nevében! Ámen.
OLVASÓI UPDATE:
Sziasztok!
DiCaprio után szabadon, de most medve nélkül találtam a főváros utcáin egy visszatérőt. Épp nagyon környezetkímélő üzemmódban bringáztam, amikor megpillantottam valami ismerős formát.
A jó hír, hogy a túlhúzott féklámpa nem került vissza, azonban a rossz, hogy a tulaj a szárny nélkül továbbra sem tudott létezni, így az azonos formában, a szükséges csillapítással visszakerült. RIP.
Dávid, köszi a képet! Te is láttál tákolást? Fotót is lőttél róla? Dobd át a takolas@mail.totalcar.hu -ra, és írd meg a sztoriját is!