A Honda luxusmárkájának szakemberei alaposan átdolgozták a vadiúj luxusmodellt, utat mutatva a tuningműhelyeknek.
Ahogy az a korábbi előzetesből is kiderült, alaposan megváltoztatták az autó orrát: a motorháztető szokványos törésvonalai folytatódnak az autó orrán a lökhárító alsó pereméig, egészen egyedi, agresszív megjelenést kölcsönözve az autónak, és a lámpák is még keskenyebb résen át hunyorognak a megelőzésre váró autókra. Oldalt markáns sárvédő-szélesítések és 21 hüvelykes polírozott könnyűfém felnik erősítik a sportos összhatást, hátul pedig a lökhárítóba integrált negyedkör alakú kipufogóvégek teszik teljessé a TL A-Spec BMW-faló arculatát. A belső tér szélsőséges színvilágával hívja fel magára a figyelmet: a kevlárbetétes műszerfal és a fémszínű díszítőelemek visszafogottságával éles kontrasztot alkot a kárpitok vörös színe.
Bár ez egy tanulmányautónál egyáltalán nem volna elengedhetetlenül fontos, az Acura mérnökei műszaki szempontból is alaposan megdolgozták a TL-t. A 3,2 literes motor több mint 300 lóerős lett, a futóművet úgy hangolták, mintha egy versenyautóban kellene bizonyítania, a fékrendszert pedig a Brembo szállította. Ez utóbbi nyolcdugattyús féknyergekből és 15 hüvelykes átmérőjű féktárcsákból áll, így a lassulásnak leginkább csak a gumik tapadása szabhat határt.
Az A-Spec emellett még számos érdekes megoldást vonultat fel, az üvegtetőtől a csomagtartó-fedélbe épített kameráig. Ezek nagy része inkább csak erőfitogtatás az Acura részéről, de már elkészült az utcai A-Spec készlet, amely ugyan visszafogottabb - mindössze 18 hüvelykes felniket, jóval kevésbé radikális sportfutóművet és visszafogottabb spoilercsomagot tartalmaz - de bárki számára elérhető.